polpjes zijn nu echt schopjes!!! wie heeft dit nog meer?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaDenise, 29 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Moontje,

Ik voel het ook pas vanaf 18 weken zoiets, dus binnenkort zal het zeker gaan beginnen ! Je kunt je er inderdaad op verheugen want het is heel bijzonder !

Groetjes,
    Nikki F

2. lindavanderveen

7 feb 2006
    9
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik voelde mijn kleintje ook voor de eerste keer met 16 weken en nu zijn het inmiddels ook geen plopjes meer maar soms zijn het echt flinke schopjes. Ik vind het heerlijk mijn man heeft het nu inmiddels ook 2 keer gevoeld en zijn ogen gaan helemaal stralen als hij het voelt bewegen. Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig naar dat kleintje daar binnen...

groetjes Linda

3. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wat leuk denise dat je de kleine zo goed voelt.
    Geniet er maar van! :D

4. Elpee

Elpee Actief lid

24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Hey Wilma,

Dat gevoel heb ik ook!!! Als ik op m'n zij ga liggen dan voel ik vaak veel heftigere schopjes dan wanneer ik op m'n rug lig :) Misschien zit ons kleintje dan niet comfortabel of zo?

Ja, sinds de 20e week voelde ik duidelijk schopjes. Ook m'n man kon het toen al voelen. Echt geweldig! En ook dat gevoel dat het opschuift, ken ik. Eerst vergroot de druk in je buik aan de éne kant, nadien voel je die druk opschuiven en krijg je hetzelfde gevoel aan de andere kant. Gek, maar wel leuk!

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Als ik op zij lig heb ik dat idd ook dat ik meer fellere schopjes voel!
    Sinds een paar dagen heeft de kleine meid mn blaas ontdekt haha!
    krijg soms echt een schop recht naar beneden ofzo tegen blaas aan!!!
    Gisteren zat mn vriend tegen mn te praten en opeens Bonk van binnen en ik spurt naar de wc en moest me ineens vreselijk plassen haha!
    Mn vriend dacht dat ik niet goed werd en rent me als een gek achterna en ik lachte dat ik door de kleine meid en haar schopjes ineens vreselijk moest plassen :)
    En die schopjes tegen de blaas is zo een paar keer op een dag,zelfs vanmorgen nog heeeel vroeg!!!! :)

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Ons kleintje schopt ook wel eens tegen de achterkant van mijn baarmoeder, ik vermoed dan net tegen mijn darm aan. Dan lijkt het net alsof ik naar het tiolet moet :oops: maar als het schoppen stopt is dat gevoel ook meteen weer weg !

Vandaag was het kleintje heel actief ! Leuk dat dat zo verschillend kan zijn van dag tot dag !

Groetjes,
    Nikki F

7. malou

malou Actief lid

9 nov 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Leuk he!

Ik voelde mij zoontje ookal met 16 weken. En op het laatst ging heel mijn buik op en neer! Was heel leuk om te zien maar af en toe toch ook wat pijnlijk. Ook vondt hij op het laatst mijn ribben er leuk om tegen aan te schoppen erug pijnlijk moet ik je zeggen!

Deel Deze Pagina