Vandaag om 12:14 is ons dochtertje Pom thuis geboren (4100 gram). Het is een heel snelle bevalling geweest. Rond een uur of 8 vanochtend kreeg ik door dat er misschien toch wel aanhoudende weeën waren en 4 uurtjes later was er al! En helemaal geen kleerscheuren! Top bevalling. Heerlijk zo'n thuisbevalling. Ik zit nu alweer lekker voor de tv met mijn dochter naast me. Ze heeft al 3 x aan de borst gelegen en ik ben al 2 x onder mijn eigen douche geweest. Helemaal fijn!
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het allemaal zo snel en voorspoedig is gegaan, ik teken ervoor als het bij een eventuele tweede bij mij ook zo gaat! Geniet ervan (maar dat hoef ik je vast niet te zeggen, haha)
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Pom, wat een leuke, orginele naam!! En je bevalling klinkt me ook niet slecht inde oren Geniet, Groet Snoozie
Wat een superleuke naam, Pom! Gefeliciteerd en wat super dat de bevalling zo fijn ging! Geniet ervan!
Dat noem ik nog eens een originele naam zeg! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en geniet lekker van haar. Fijn dat de bevalling zo goed is verlopen!
Gefeliciteerd met jullie dochter POM!!! Wat een droombevalling, geweldig. Geniet van je kraamtijd. Hoe vindt Kick zijn kleine zusje?