hallo ik wilde vragen wie er voor mij even zou willen pendelen , ik heb al mensen uit de pendel lijst benaderd maar krijg niks terug ! en is toch alweer een week geleden . dus wil je voor mij pendelen ? laat t even weten . dan stuur ik mijn vraag en gegevens !
volgens mij moet je kijken op de lijst wie er pendelen, meer kun je niet doen. Bij zoekfunctie pendelen intypen, dan krijg je de lijst wel te pakken. Anders topics, zoals deze, worden gesloten.
huh eerst was er toch een info topic waar je info kon halen en de leden zien wie pendelden, is dat weg of kijk ik niet goed?
jah heb al verteld dat ik die mensen al benaderd he maar krijg niks meer terug . nou jammer voor mij dus . miss kan ik zelf wel even pendelen heb t ook gedaan voor hier
Ik heb ook verschillende meiden benaderd, maar weinig terug heb gekregen. Een aantal meiden pendelen op het moment niet.
jammer ,ik dacht miss vind ik zo nog iemand die t wil doen die niet in de lijst staat !! kan mijn eigen pendelzo snel niet vinden.
Topics over pendelen gaan nog steeds op slot. Als iemand je pb niet beantwoord kan het natuurlijk zijn dat die persoon even druk is. Meiden die zich willen aanmelden om pendelaanvragen aan te nemen kunnen dit doorgeven aan mods en beheer zodat ze erbij komen op de lijst. Elmo