jan smit heeft zijn liefdeshond alweer weggedaan

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Eefke84, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou bnn er of niet maar zo ga je dus niet met beesten om he!:x
    www.telegraaf.nl

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

je weet niet wat erachter zit natuurlijk, zij heeft ook een jong kindje nog he? maar inderdaad, denk dan na voordat je een huisdier aanschaft!

3. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou,beter zo dan dat ze het beestje verwaarlozen.

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    als hij naar dat dochtertje zou bijten zou ik m ook weg doen...anders vind ik het belachelijk je weet dat je een hardstikke druk leven heb en uitlaten van een hond veel tijd in beslag neemt alhoeweleen chiuahua wel mee valt volgens mij die kan je zelfs op een kattebak laten pissen dat neemt nog niet weg dat dit hondje ook uit moet...en echt bijten doen chihuahuas ook niet volgens mij...vind het een beetje dom...

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

het gaat er mioj gewoon omdat mensne zonder zich van te voren erin verdiepen zomaar lukraak beesten aangaan schaffen en als dan blijkt dat na een paar dagen!!! het beestje opgevoed moet gaan worden het zomaar weer weggedaan wordt zonder er enige moeite voor te doen

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Het hondje moest steeds uitgelaten worden anders plaste hij het hele huis onder.

:$

Dat heb je met hondjes.. dat weet toch elke gek?

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Joh, wérkelijk... Moest dat beestje uitgelaten worden? Ieuw!

Wat 'n áchterlijke reden zeg! Dat wéét je toch!!!! :x

(En zij doet dus verder niets dan voor d'r kind zorgen en Jan steunen -niets mis mee overigens- maar heeft niet even de tijd dat beestje uit te gaan laten???)

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Belachelijk he?! Ach ja een hebbeding , meer is het niet blijkbaar...

9. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
  10. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik snap bij voorbaat al niet waarom mensen een hond nemen (vooral met kids), maar dat is mijn persoonlijke bevinding natuurlijk. Als een hondje ook nog eens 'bijterig' is, dan vind ik het niet meer dan logisch dat je hem wegdoet. Er zou maar wat met je kind gebeuren.

Dit betekent overigens niet dat ik een koud hart heb voor dieren, integendeel. Ze verdienen in mijn ogen een fijn en goed leven! Ik ben zelf ook gek op dieren.

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Tja, schandalig natuurlijk om niet na te denken voor je een beestje in huis haalt.

Maar van de andere kant denk ik, moeten wij ons nu werkelijk met ieders leven bemoeien en alles maar veroordelen? Als Jan Smit een onbekende was geweest had dit niet helemaal in de telegraaf gestaan en had dit ook niet een opgeblazen iets geworden... Het moet altijd maar bijzonderder en interessanter gemaakt worden dan dat het is denk ik wel eens. Jan Smit en Jolanthe gaan uit elkaar en de minister president zegt daar wat over, ik zat echt zo :$ te kijken, het moet niet gekker worden!

Maar goed, zo denk ik erover hoor...

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik vind dat de Telegraaf alles wel kan schrijven. We kunnen pas echt oordelen als we Jan Smit zelf hebben gesproken.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Waarom lezen jullie allemaal over de mededeling van Jan Smit zelf heen en blijven jullie hangen bij de roddels van de buren?? Misschien was dat hondje wel echt heel ziek en hebben ze hem daarom terug gebracht!
    De roddels van de buurt hoeven geen waarheid te zijn, sterker nog; wat is leuker dan een bn'er zwart maken?
    We weten helemaal niet wat de reden is en misschien hebben ze wel gedaan wat het beste voor het hondje was...

Ik heb overigens ook een hond (en een kat) dus ben een enorme dierenvriend; wij passen ons leven echt aan aan de beesten, maar om nu Jan Smit af te gaan zeiken zonder dat we de echte reden weten vind ik persoonlijk een beetje ver gaan!

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Nou, wie belt 'm even... :D

15. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik ben zijn nummer kwijt :) :D:D

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hij zegt zelf (volgens telegraaf) dat het hondje ziek was en terug moest naar de dierenarts van de kennel en dat daar het hondje een week later is overleden :(

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    dat dat hondje ziek was stond volgens mij net nog niet op die site..of ik hem er heel erg overheen gelezen..

ik vind t wel erg...heb je net n hondjewaar je je ook snel aan hecht.. gaat ie dood...

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Aan de linkerkant staat een kopje: Jan Smit twittert over hondje.

Maar dat trekt natuurlijk minder aandacht dan dat ze er alweer flauw van waren en staat het tweede voluit op de voorpagina en het andere klein aan de linkerkant.

19. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Even een berichtje van hyves:

Jan:
    "Volendamse buren vertelden tegen primeurjagers.nl: „De chihuahua woont intussen niet meer bij Jan en Liza. Ze hebben hem weggedaan omdat het te lastig was. Het hondje moest steeds uitgelaten worden anders plaste hij het hele huis onder.......'' En ja hoor, zelfs de Telegraaf neemt weer klakkeloos iets over van een website die het zeker weet! Onze kleine pup moest ik na 4 dagen noodgedwongen terugbrengen naar de dierenarts van de kennel waar hij vandaan kwam, omdat hij heel erg ziek bleek te zijn. Helaas is Rex daar een week later overleden! Iets dat wij nog steeds zeer betreuren... "

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Sneu hoor als het echt zo is :(

Bah, je bent al binnen een uur zo gehecht aan een diertje en als je hem dan na een paar dagen weer af moet geven :(

Deel Deze Pagina