Positief/negatief/indroogstreepje? Moeilijke situatie..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door flower861, 12 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower861

    flower861 Actief lid

    4 dec 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik zat te twijfelen onder welke pijler dit onderwerp zou moeten, maar zal proberen dit verhaal zo kort mogelijk samen te vatten.
    Ik ben een alleenstaande moeder van een prachtig ventje van 2. Zijn vader is er vandoor gegaan toen ik net zwanger was, destijds net mijn baan kwijt, een hel van een bevalling en een huilbaby, dus heb die periode als ontzettend zwaar ervaren.
    Dat gaat nu allemaal stukken beter, mijn zoontje doet het hartstikke goed, het contact met zijn vader is hersteld en ik heb sinds vorig jaar een hele leuke nieuwe vriend.
    Alleen, door de hele zware periode ben ik eind vorig jaar in een burn-out terecht gekomen, daarna een TIA gehad en helaas weer mijn baan kwijtgeraakt omdat mijn contract afliep op het moment dat ik nog in het ziekenhuis lag voor onderzoeken.
    Mijn vriend zit momenteel ook 'in between jobs', heeft ook een zoontje (wat ouder dan de mijne) en we wonen niet samen.
    Omdat ik door de TIA moest stoppen met de pil en we 1 keer niet voorzichtig zijn geweest met het condoom raakte ik toch wel in paniek toen ik een aantal dagen geleden pijn in mijn borsten kreeg en harde schijven aan de zijkant. Dit herkende ik ook van mijn 1e zwangerschap.
    Ik had nog wel een kinderwens (over een aantal jaar als zowel vriend als ik alles op de rit hadden), maar ik ben me nu kapot geschrokken. Allebei geen baan, we wonen niet samen, allebei al een kind, mijn omgeving die waarschijnlijk woest wordt omdat we elkaar pas 7 maanden kennen en na mijn vorige zwangerschap wilde ik het zo graag anders. Kunnen genieten van een zwangerschap zonder stress om alle randzaken als deze.

    Gisterochtend toch maar een test gedaan (ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad, hele onregelmatige cyclus en niet aan de pil) en daar verscheen een heel licht streepje. Deze test van Predicor early. 's Middags een test gedaan van Clearblue die ik nog had liggen en deze was weer negatief.
    Vanmorgen een test van Kruitvat gedaan en deze was ook negatief dacht ik, tot ik een uur later de test weg wilde gooien en daar toch een duidelijk streepje zag.. Ik weet dat tests na 10 min niet meer betrouwbaar zijn, maar ik weet het echt even niet meer. Wie heeft hier ervaring mee?
     
  2. Sasja88

    Sasja88 Fanatiek lid

    21 aug 2017
    1.809
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Early predictor is volgens mij een goeie zwangerschapstest. Clear blue heeft wat meer HG nodig om positief te testen.
    Heel vervelend maar je zult toch nog even moeten wachten en morgen of overmorgen weer testen.
    Ik weet het.. geduld is een vervelend iets :roflmao:
     
  3. flower861

    flower861 Actief lid

    4 dec 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ja wachten duurt lang.. Vind het zo moeilijk, was zo toe aan even een rustige periode, even bijkomen van alles wat er is gebeurt en een nieuwe baan zoeken. De timing is ronduit k*t en ben ook als de dood voor de reacties van mijn omgeving die er ongetwijfeld gaan komen. Maar dan, weg laten halen is iets waarvan ik altijd heb geroepen dat ik dat nooit zou doen (no offence voor diegenen die daar anders in staan natuurlijk). Maar dan ga ik doemdenken, wat heb ik een kindje nu te bieden? Geen spaargeld, geen baan, relatie van pas 7 maanden.. Mijn vriend heeft wel aangegeven dat ik de keuze moet maken en hij me steunt. Ik weet ook dat een kindje bij hem heel welkom is, maar ik ben toch ook bang om er weer alleen voor te komen staan. Moeiljk :(
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je een foto van de predictor early ??

    Heb je het omhulsel toevallig opengemaakt om beter te kijken?
     
  5. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hoi!

    Wat een heftige situatie!
    Heb je een foto van de testen?
    Verscheen t predictor streepje zonder de test open te maken? Want die mag njet geopend worden dan is hij onbetrouwbaar :)
    Ongeopend is predictor wel echt heel betrouwbaar.
    Wanneer had je gemeenschap zonder condoom?
     
  6. flower861

    flower861 Actief lid

    4 dec 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb een foto bijgevoegd van de testen. De early predictor was gisterochtend (links), die was heel licht positief. De middelste van kruitvat leek mij negatief, gistermiddag gedaan. De rechter is van vanmorgen, ook van kruitvat en die test bedoelde ik. Die leek negatief tot ik m een uur later weg wilde gooien en toch wel ineens een 2e streepje zag. Ik heb de 15e sex gehad, dus in theorie zou het dan nu een hele prille zwangerschap kunnen zijn toch? Mijn hoofd is zo op hol dat ik even wat moeite heb met helder denken
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd vindt dit leuk.
  7. flower861

    flower861 Actief lid

    4 dec 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb het omhulsel niet open gemaakt trouwens. De predictor gaf overigens wel binnen 2 min een licht streepje. Kruitvat dus niet vanmorgen, die kwam later pas
     
  8. Mies97

    Mies97 Actief lid

    11 dec 2016
    122
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie inderdaad wel strepen op alle testen behalve de middelste, ik zou morgen of overmorgen nog eens testen.

    Clearblue heeft veel hcg nodig om positief te worden dus daarmee testen de meeste vrouwen pas vrij laat positief
     
  9. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Ai ai ai, ik denk toch dat de predictor gelijk gaat hebben... Haal er evt 1 bij van dit merk. Deze zijn doorgaans erg betrouwbaar.
     
    skiwi vindt dit leuk.
  10. paniekertje

    paniekertje Fanatiek lid

    5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ik zou nog een predictor early doen vandaag. Dan kan je het beste vergelijken. Die van de kruidvat zijn minder gevoelig. Spannend zeg!
     
  11. flower861

    flower861 Actief lid

    4 dec 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties tot zover! Is het niet zo dat je in dit vroege stadium alleen 's ochtends kunt testen?
     
  12. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik zie hem ook zeker!
    Je kan ook overdag testen hoor. Ik teste zelfs beter in de middag dan ochtend.

    Wat spannend zeg!
     
  13. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Als je 15 mei voor het laatst seks hebt gehad en en zou daarna ergens tussen de 15e en de 20e een eisprong hebben gehad, dan zou je nu wel rond de 5 weken zwanger moeten zijn geloof ik. Dan is het streepje op de predictor wel heel erg licht. Of ik tel verkeerd.. @RoGiJuLi is daar beter in haha.
     
  14. flower861

    flower861 Actief lid

    4 dec 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    Oh ik bedoel de 30e! De 15e vorige maand werd ik ongesteld, de 30e heb ik sex gehad
     
  15. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie hem op de predictor.

    De kv testen zijn pennestrepen en dus negatief.
    Kan de predictor op je lh hebben gereageerd?

    Ik zou nogmaals testen met de predictor en dan hier een verse test laten zien ;)
    Die kan je gewoon op de dag doen hoor ;).
    Als de streep gisteren van hcg was, gaat hij dat zeker nu ook al aangeven.

    Ps... heb je wel een map genomen na de onveilige sex?
     
  16. flower861

    flower861 Actief lid

    4 dec 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb zojuist de predictor early nogmaals gehaald en gedaan, zie afbeelding.. kan nu even niet reageren, maar lees het straks even terug
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd vindt dit leuk.
  17. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    je test is donkderder. je bent zwanger.
    wat een lastige situatie voor je. Ik neem aan dat je wel gelukkig bent met je vriend. Er komt vast wel een oplossing meid! dit is gewoon nu zo. ik hoop dat je het kan laten landen. En je omgeving zou vast een mening hebben. Maar probeer je daar niks van aan te trekken. Mijn vriend en ik waren 3 maanden samen. Is ook helemaal goede gekomen. Ik wil jou situatie echt niet verkleinen. etc maar hoop dat je gelooft in oplossingen
     
  18. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Tja deze is duidelijk.
    Je bent dus zwanger :)

    Ik hoop dat je wel voor dit kindje gaat en geen abortus laat plegen, aangezien je zelf onveilige sex hebt gehad ;)
     
    Snoepjes, Sokkie87, Dielle en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    kolere hoe direct kan je zijn. ik begrijp wel waarom je het zegt of zou kunnen denken? maar vind het niet echt netjes het zo te zeggen
     
    Fleurx, kly073, Seffie en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Jemig wat is dit totaal ongepast :confused: houd je ongevraagd een ongepaste mening gewoon voor je en laat iemand even rustig zelf bepalen wat het beste is voor haar leven
     
    Seffie, spruitje80, SMJD en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina