Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Nou als onzekere nieuweling blijf ik gewoon even uploaden.

    Ik kreeg een positieve ovulatietest van sensitest. Maar omdat ik ook de digitale clearblue's heb heb ik die voor de zekerheid ook gedaan en die was negatief. Soms word ik echt zo warrig van die testen en timing is toch behoorlijk belangrijk (man is alleen in de weekenden thuis).

    Meer mensen die dit hadden of advies hebben? Graag! IMG_4624.JPG
     
  2. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Die onderste lijkt mij positief. Maar ik heb hetzelfde gehad en daarom ben ik alleen de clear blue gaan gebruiken. Tuurde me suf naar de streepjes en altijd maar onzekerheid zal het wel zal het niet??
     
  3. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    De onderste is echt positief. Geen ervaring met de cb ovulatie testen. Wellicht kan je vanavond nog een keer de cb doen. Lijkt me dat de digitale uiterlijk morgen toch wel positief moet zijn.
     
  4. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Gelukkig is het weekend !! je ei zal binnen de 48 uur waarschijnlijk springen .
     
  5. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    IMG_4626.JPG Nogmaals sensitest en CB met zelfde urine getest. CB weer negatief maar sensitest is alleen maar donkerder geworden. Ik denk dat ik daar dan maar op vertrouw.
     
  6. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Nou wat vreemd zeg...zou wel door willen testen met cb morgen. Misschien dat die het toch anders ziet. Miss moet je de CB eens slopen. Volgens mij kan je uit die streepjes in tegenstelling tot de zwangerschapstesten wel wat afleiden.

    Ik moet zeggen dat ik ooit 2 rondes helemaal met CBs heb getest en 1 van die 2 ook nooit een smiley gehad. Ik zweer bij dipsticks omdat ik ook hier vaak zie dat de piek die sommige dames hebben niet de piek is die de gebruiksaanwijzing voorschrijft.
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Deze knalt er echt uit. :)

    Iemand hier op het forum doet dipsticks en CB tegelijk gebruiken.
    En daar is de CB eerder posi dan de dipstick. Dus misschien had jij gisteren of vanochtend wel een smiley gehad.

    Vind het wel raar
     
  8. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Officieel 'mag' je de CB digitale test natuurlijk niet aflezen door de streepjes te checken, maar ik had ze zelf ook al even vergeleken. Bij de test rond 13:00 is de teststreep lichter dan die van eind van de middag. Je zou zeggen dat het dus sowieso oploopt. Nouja straks is mijn man thuis dus we gaan sowieso maar aan het klussen Haha.
     
  9. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Overigens, vanochtend was de CB ook negatief en toen de sensitest dipstick ook nog. Omdat dit de eerste maand is ben ik veel aan het testen wil het goed in kaart hebben.

    De sensitest dipsticks zijn trouwens de extra gevoelige dus misschien pikt die het gewoon eerder op
     
  10. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Hartstikke positief hoor! Geen idee waarom die van clearblue dan negatief zijn. Misschien volgende ronde eens niet de extra gevoelige kiezen. Daar hoor ik wel vaker over dat ze langer een positieve test geven. Ik vond die van zwanger en kids fijn.

    Overigens kun je ook denken: je ziet je man alleen in het weekend. Dus als je hem op vrijdag- en zondagavond in ieder geval even bespringt, dan maakt het eigenlijk niet uit wat je testen zeggen. Meer kun je toch niet doen :) Misschien veel relaxter.

    Spannend hoor, zo’n eerste ronde! Succes!
     
  11. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Klopt. ;) Ik gebruikte idd dubbel. 2 maanden terug per toeval achter gekomen, doordat ik ter controle de CB deed. CB was een dag eerder positief. Maar ik temp ook en dan kwamen die van sensitest wel overeen met mijn temp. Maar ik gebruikte de normale van sensitest.

    Ik zou in ieder geval zeggen: have fun! :)
     
  12. Aardbeitjes

    Aardbeitjes Bekend lid

    24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Ik had het anderson. Sensitest knalde en CB had het nog niet door ;) pas de dag erna. Ik ben niet zo fan van CB maar dat is persoonlijk.
    Zou ook de reguliere van sensitest gaan gebruiken ipv die gevoelige
     
  13. Anouk

    Anouk Fanatiek lid

    17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ik had ook een zo goed als positieve of positieve dipstick terwijl de cb negatief was. Als de cb positief was had ik ook echt mijn eisprong dus ik heb juist wel een voorkeur voor cb.
     
  14. BethElisa

    BethElisa Lid

    28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Volgens mij is het dan bij ons hetzelfde want CB pikt m bij mij ook niet op. Terwijl je toch altijd wel positieve geluiden over CB hoort eigenlijk he... Nouja ik vertrouw op mijn lichaam, voor de rest kan ik merken dat ik in mijn vruchtbare periode zit namelijk
     
  15. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Idd hierom vertrouw ik de sensitest meer. Ook omdat die wel weer klopt met mijn temp. Het verhaal is alleen andersom :roflmao:
     
    Aardbeitjes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina