Positief of negatief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sher1993, 13 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1993

    Sher1993 Lid

    13 aug 2020
    24
    2
    3
    Vrouw
    Hoi dames,

    Vanmorgen een 2v5 kruidvat test gedaan binnen afleestijd. Maandag early en gewone action test die omowit waren. Ben nu 5 dagen overtijd. Wat vinden jullie?

    Tevens niet echt symptomen.. Is dit herkenbaar? Alleen het gevoel van lichte steekjes, soms wat feller. Alsof je menstruatie eraan zit te komen.

    Hoor het graag!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Frieke vindt dit leuk.
  2. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw

    Positief.. Gefeliciteerd! Ik denk alleen dat je minder ver bent, en dus een langere cyslus hebt. Ben je 100% zeker van je eisprong?
     
    Strijkplank vindt dit leuk.
  3. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Duidelijke streep!!! Mooi!!’

    ik zou wel ( maar dat doe ik zelf altijd) een tweede test doen ter bevestiging.
    Ziet er super uit!
     
    Strijkplank vindt dit leuk.
  4. Sher1993

    Sher1993 Lid

    13 aug 2020
    24
    2
    3
    Vrouw
    Dankjewel! Ja dat denk ik dus ook. Heb altijd een cyclus rond de 31 dagen. Maar wisselt af en toe. Vanaf de 31 dagen gezien nu 5 dagen over tijd. Dat nog nooit gehad. Eisprong niet zeker van. Kon hem inderdaad al niet vinden op de dag dat ik hem had. Dus mogelijk toch later. Wel echt 3 dagen voordat ik eisprong had vruchtbaar slijm gehad. Dus dacht dat de ovulatietest mogelijk niet positief was. Dus geen idee meer haha
     
  5. Latiina

    Latiina Lid

    9 nov 2010
    39
    13
    8
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik wilde ook graag mijn test delen. Vanmiddag gedaan. Ern early test van action. Heb het nooit eerder gebruikt.

    Zien jullie ook het 2de streepje? Deze test heb ik op dag 34 gedaan van mijn cyclus. Hopelijk wordt het donkerder in de loop van de week. Dan mag ik zekerder zijn.

    Groetjes
     
    margarethd vindt dit leuk.
  6. Latiina

    Latiina Lid

    9 nov 2010
    39
    13
    8
    Vrouw

    Hi,

    Hier ook constante steekjes en soms wat feller. En lage rugpijn. En verder weinig symptomen.
    Verschilt bij iedere zwangerschap. Naarmate de zwangerschap vorderd zou en je hcg stijgt kun je meer symptomen krijgen.

    Gefeliciteerd met je zwangerschap. De test is heel duidelijk.


    Groetjes Latina
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.398
    14.990
    113
    Nabij Utrecht
    De early action geeft vaak valse strepen :(

    Ik zou nog nergens vanuit gaan en over enkele dagen kijken of hij is opgelopen.
     
    Deesjehoopt vindt dit leuk.
  8. Latiina

    Latiina Lid

    9 nov 2010
    39
    13
    8
    Vrouw
    Hi,

    Ja ik doe zo i zo ergens in de week nog een keer. Dan de normale van action.
    Want me nod zou morgen zijn.

    Dus ik ga nu nog niet te vroeg juichen.
    Ondanks dat deze maand wel anders is dan anders en ik letterlijk mijn ovulatie tot aan nu alles tot op de ontwikkeling kan voelen en dus volgen.

    Ik wacht het even af.
     
  9. nurvin

    nurvin Lid

    13 aug 2020
    9
    13
    3
    Vrouw
    planner
    en? ik denk dat hij echt wel positief is :)
     
    Latiina vindt dit leuk.
  10. Gl0ria

    Gl0ria Niet meer actief

    Mijn action was lichter en werd echt dagen later pas echt duidelijk terwijl andere testen al knalden! Ik duim voor oploop! :thumup:
     
    Latiina vindt dit leuk.
  11. Latiina

    Latiina Lid

    9 nov 2010
    39
    13
    8
    Vrouw
    Hi,

    Even een vraagje. Ik heb in de middag dus een early test gedaan van action met een licht streepje, zie me eerdere bericht, maar nou is het streepje van diezelfde test donkerder geworden.

    Ik ga zo i zo nog een test doen een deze dagen, maar zou het dan toch echt positief zijn? Of wordt het streepje donkerder omdat het uitdroogd?

    Zie foto. Zelfde test maar paar uur later.

    Bekijk bijlage 659831
     
  12. Latiina

    Latiina Lid

    9 nov 2010
    39
    13
    8
    Vrouw

    Dankje,

    Ja en eigenlijk test ik nooit postief met action en ben dan ook echt niet zwanger. nu voor het eerst een early geprobeerd. En gelijk streepje. Spannend
     
  13. Eefia

    Eefia Actief lid

    14 aug 2020
    136
    59
    28
    Vrouw
    Winkel
    Zuid Nederland
    Zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet, maar ik heb altijd vernomen; niet zwanger is geen streep. En ik zie hier toch ook echt een streepje! Succes hoor. Duim voor je. :thumup:
     
    Latiina vindt dit leuk.
  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.398
    14.990
    113
    Nabij Utrecht
    De early staan bekend om hun valse strepen helaas.
    En ja die drogen vaak ook gewoon donkerder op zoals bij jou nu.

    Ps, je zit nu jn het topic van een ander.
    Je kan beter zelf je eigen topic openen voor meer reacties :)
     
  15. Latiina

    Latiina Lid

    9 nov 2010
    39
    13
    8
    Vrouw

    Haai,

    Hoe doe je dat ik zit eigenlijk nooit op forums.

    Groetjes
     
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.398
    14.990
    113
    Nabij Utrecht
    Even teruggaan naar het subtopic ovulatie- en zwangerschapstesten waar alle onderwerpen zoals deze staan en dan bovenin klikken op de button Plaats nieuw Onderwerp.

    Bekijk bijlage 659882
     
    Deesjehoopt vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina