Kan 2 kanten op. Het kan iets zijn, maar ook valse lijntjes. Ik zou over 3 dagen weer testen. Bij hcg zou de streep veel duidelijker moeten zijn.
Ik heb precies zo’n test in handen. Hopelijk het begin van iets heel moois. Met een normale test van de Action gedaan. Ik zou morgen moeten menstrueren…
Ik zie bij allemaal iets. Op de foto altijd slecht te zien of het roze of grijs is. En of het binnen de tijd zichtbaar was. maar evanuitgaande dat het binnen te tijd te zien was, en dat de streepjes roze zijn. Zijn deze (licht) positief. Op dit moment zijn jullie dus zwanger! Of dat zo blijft de komende dagen is even afwachten… Ik hoop op plakker voor jullie, en dus een goede oploop van de testen. succes! We zien de vervolgtesten graag tegemoet
Ik heb momenteel een zelfde test van action early 10dpo. Normaal zijn ze altijd omo wit bij mij. Lijkt grijs op de foto maar in het echt is hij roze.
Ik heb ook zo'n test. 9dpo vandaag. Hij lijkt wel roze in het echt. Gister had ik ook een tuurstreepje op de easy@home test.
Heb je geen andere testen in huis? Misschien dat eens proberen om te zien of het van HCG is of van de test zelf. Ik zie wel wat je bedoelt. Ik heb nog een actiontest gedaan en die word hier steeds duidelijker.
Wij hebben vanochtend een digitale gehaald en dit is de uitslag! Bedankt voor het meekijken en hopelijk lopen jullie testen op of een digitale CB in handen.