Positieve ovulatie test, ei-pijn én eisprong op 1 dag!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Colinn, 25 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat ik al een tijdje vermoedde blijkt nu dus te kloppen. Ik word namelijk altijd precies 2 weken na een positieve ovulatietest en eipijn ongesteld. Of mn LF was wat korter of ik heb diezelfde dag nog mn eisprong....

    Gisterochtend 11 uur een positieve ovulatietest. Gistermiddag enorme eipijn (kan dan even een paar uren niet recht staan), en na de pijn is mn eitje gesprongen (gecheckt dmv echo's). Ik had al een tijdje dit idee maar kreeg dan te horen dat een ei springt binnen 24 tot 48 uur na een positieve ovulatietest en dat de pijn die ik voel de laatste groeispurt is. Bij mij blijkt deze theorie dus niet te kloppen.

    Wellicht hebben meer meiden hier wat aan!!
     
  2. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Mn ovulatietest gisterochtend:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Het klopt dus wel gewoon. Na een positieve ovulatietest springt je ei binnen 48 uur daarna. Dezelfde dag is OOK binnen die 48 uur.

    Of heb je die echo gehad en zag je op die echo tijdens die eipijn je ei letterlijk op het beeldscherm springen?
    Of had je die echo na die eipijn? Want dan kan je ei dus wel direct na het groeispurtje (eipijn) gesprongen zijn. Dus groeispurt, pijn en gelijk hoppa, laat maar gaan dat ei :p.

    Kan soms snel gaan inderdaad.
     

Deel Deze Pagina