Positieve ovulatietest 2 dagen voor nod

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door iertje79, 31 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iertje79

    iertje79 Lid

    31 jul 2021
    13
    5
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik weet het je moet gewoon testen met een zwangerschapstest maar die had ik even niet in huis maar wel een ovulatietest. Net uit nieuwsgierigheid gedaan maar wel met ochtwndurine.. (ik weet het ook niet slim ) maar dit is de uitslag. Hebben jullie dit weleens gedaan en wat was de uitkomst? Bleek je zwanger of zegt het helemaal niks?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.759
    1.342
    113
    Vrouw
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap op 10dpo een ovulatietest gedaan, omdat ik vanwege pijn rond een eierstok dacht dat m’n ei misschien toch niet was gesprongen en een tweede keer een poging deed.

    op de ovulatietest kwam direct tijdens het doorlopen al een streep, donkerder ook dan de controlestreep en donkerder dan ik ooit tijdens een eisprong had gezien. Toen ging er een lampje branden en heb ik een zwangerschapstest gedaan, deze was positief.

    Een ‘gewoon’ positieve ovulatietest heb ik wel gehad vlak voor mijn menstruatie, je lh is rond menstruatie weer wat hoger.

    mocht deze test gereageerd hebben op een zwangerschap dan zal een (early) zwangerschapstest nu ook positief zijn. Ik zou dus een testje wagen :)
     
  3. iertje79

    iertje79 Lid

    31 jul 2021
    13
    5
    3
    Vrouw
    Oke dank je wel! Ik heb een early gehaald dus we zien het morgen wel
     
    Roni7888 en Sophie2019 vinden dit leuk.
  4. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Ik heb dit ook eerder gehad en het betekende niets helaas
     

Deel Deze Pagina