Positieve ovulatietest maar geen temperatuur stijging

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door geneeke, 5 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Hi dames,

    Mijn cyclus is inmiddels al een 7 maanden geen touw aan vast te knopen. Sinds 2 maanden bezig met ovulatietest icm temperaturen (ik heb wat dagen overgeslagen)

    Nu had ik 3 dagen geleden een positieve ovulatietest zie foto. Om zeker te zijn van een eisprong heb ik sinds toen elke ochtend echt volgens de regels getemperatuurd maar de temperatuur is al 3 dagen nog steeds 36.4 (dus geen stijging) Kan ik er nu vanuit gaan dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden?

    Eigenlijk zat mijn temperatuur altijd rond de 36.4-36.6

    Liefs
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ter verduidelijking hier ook mijn temperatuurkaartje.

    Ik weet dat ik het niet goed volgens de regels gedaan heb ; maar mijn temperatuur is nu na de positieve ovulatietest veel lager dan wat hij aan het begin van de cyclus was. Gaat me puur om het feit of er een eisprong heeft plaatsgevonden ja of nee
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Op basis van je temperatuur zou ik zeggen geen eisprong. Maar zoals je zelf al zegt is je temperatuur niet betrouwbaar, dus het zegt niks. Qua temperaturen zou mijn advies echt zijn, doe het goed of doe het niet.

    Heb je nog doorgetest na deze ovulatietest?
     
    geneeke vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.605
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Ben je gestopt met testen na deze ovulatietesten? Of heb je doorgetest?

    Je temperatuur laat nog geen eisprong zien.
    Hoe is je temperatuur vanmorgen?
     
    geneeke vindt dit leuk.
  5. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik ben inderdaad gestopt. Aangezien t al zover in me cyclus is dacht ik dit is t wel.. helaas zijn de ovutesten ook op. Temp vanmorgen 36.5..
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.605
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Het zou kunnen dat je ei gisterenavond/vannacht is geweest en nu een slowrise, maar dat is even morgen afwachten.

    Je tempt wel rectaal, elke ochtend zelfde tijd, direct na ontwaken en na evenveel slaap?
     
    geneeke vindt dit leuk.
  7. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Oke dankjewel. Ja.. áls ik temp dan ook echt volgens de regels
     

Deel Deze Pagina