Positieve ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Layla2019, 11 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Layla2019

    Layla2019 Lid

    11 jun 2019
    19
    20
    3
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Zouden jullie met mij mee willen kijken?
    Mijn vriend en ik zijn bezig voor ons eerste kindje. Na in april een miskraam te hebben gehad deze ronde aan de slag gegaan met ovulatietesten. Volgens mij heb ik afgelopen vrijdag mijn lh piek gehad? Dit zou betekenen dat mijn eisprong zaterdag of zondag was toch? We hebben het vrijdag, zaterdag en zondag gezellig gemaakt, was deze timing goed?

    Haha wat een vragen, maar begin nu toch weer erg onzeker te worden. En wanneer zouden jullie voor het eerst testen? Ik heb testen van Sensitest, de gewone en de extra vroege.

    Alvast bedankt!!
    Groetjes Layla
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Die van vrijdag is inderdaad positief! :)
    En je hoeft je geen zorgen te maken over de "klus" dagen. Dat zit wel goed.
    Sperma kan meerdere dagen overleven.

    Nu op het wachtbankje dus wanneer is je nod?
    Ik begon rond 7 /8 dpo met testen, toen een heel licht streepje en toen sindsdien had ik elke dag getest om te kijken of ze op liepen. En toen de cb zwanger aangaf gestopt met testen.
    Succes!! :thumup:
     
  3. Layla2019

    Layla2019 Lid

    11 jun 2019
    19
    20
    3
    Vrouw
    Dankje voor je reactie!
    Ik heb een onregelmatige cyclus dus ik ga maar uit van 2 weken na de eisprong? Dat zou dan volgende week zaterdag of zondag zijn. Worden lange weken :p
     
  4. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ja vaak wel inderdaad, hoeft natuurlijk niet.
    Maar met onregelmatige cyclus moet je ook niet te vroeg testen. Beter wat langer wachten (hoe moeilijk dat ook is haha)

    Maar hangt ook af van hoelang je luteale fase is gemiddeld. Is die altijd wel netjes 14 dagen? Of varieert die ook nog weleens?
     

Deel Deze Pagina