Positieve ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zonnebloem1994, 22 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnebloem1994

    22 mei 2023
    47
    28
    18
    Vrouw
    Hoi, vraagje. Ik dacht altijd dat ik een redelijk regelmatige cyclus had maar dit bleek dus helemaal niet zo te zijn na een paar maanden bezig te zijn om zwanger te raken, en telkens te vroeg of te laat ongesteldo_O. Deze maand voor het eerst gestart met ovulatietesten. Nu hebben wij eergisteren seks gehad en gisteravond ook. Gistermiddag had ik een positieve streep op de ovulatietest. Vanmiddag was de ovulatietest nog steeds positief. Omdat de eisprong pas 1 of 2 dagen later is, zouden jullie vanavond weer seks hebben of wachten tot morgen? i.v.m. zaadkwaliteit, of maakt dat niet uit?
     
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Beetje laat misschien, maar elke dag mag gewoon. Wij zitten in een fertiliteitstraject en bij ons is juist het advies (zodra zij het aangeven, de eisprong er bijna is) om het elke dag te doen. Om de dag, elke dag net wat jullie willen! Alleen als het zaad niet zo goed is dan wordt er geadviseerd minder te vrijen, maar daar zou ik nu nog niet vanuit gaan dus zal vooral doen wat voor jullie fijn voelt.
     

Deel Deze Pagina