Positieve test bij geen cyclus

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Afwachtertje, 26 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Afwachtertje

    Afwachtertje Actief lid

    26 nov 2020
    294
    215
    43
    Vrouw
    Hoi hoi,

    Gister had ik tot onze grote verbazing deze test in handen. Ons zoontje van 11 maanden is na een medisch traject (en nog een miskraam) gekomen omdat ik geen cyclus heb. We deden het netjes veilig, tot een paar weken geleden. Natuurlijk weet je dat de kans aanwezig is, maar in ons geval hadden we dit dus écht (nog) niet verwacht.

    Echt een klein wonder cadeautje dus!
    Meteen een wekenindicator gedaan omdat ik benieuwd was wat die zou zeggen, dit was 2-3 weken.

    Nu ben ik benieuwd wanneer de ovulatie dan ongeveer is geweest. We hebben namelijk 18 okt en 6 nov gevreeen. Eén van deze 2 moet het zijn geworden. Misschien willen jullie meedenken? Ik denk zelf die van 6 nov, omdat CB 2-3 weken zegt?

    Ach ja, eigenlijk doet het er ook niet toe. Was meer nieuwschierigheid. Na de overdondering zijn we nu heel blij en dankbaar en hopen we dat alles goed mag gaan. Opeens weer super spannend.. ❤️

    D1E6CC8E-03F4-4FDC-910C-F9002D535473.jpeg
     
    Krily en mw21 vinden dit leuk.
  2. DBoer

    DBoer Bekend lid

    4 jan 2022
    802
    784
    93
    Vrouw
    Wat bijzonder zeg, gefeliciteerd! Als je clear blue 2-3 zegt betekent dat dat je eisprong ongeveer 2 tot 3 weken geleden is geweest, dus waarschijnlijk ergens tussen 4 en 11 november (en dat je nu 4 tot 5 weken zwanger bent). Daarmee denk ik inderdaad ook dat het vrijen van 6 november tot de bevruchting heeft geleid, dus dan denk ik eisprong ergens tussen +/- 6 en 11 november geweest? Het blijft altijd een gokje als je geen ovulatietesten hebt gedaan/getemperatuurd om je eisprong te zeker te weten, maar heel veel maakt dat natuurlijk ook niet uit. Ze meten het straks toch bij je termijnecho :).

    Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en hoop dat alles goed mag blijven gaan!:)
     
    Afwachtertje vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    De zwangerschap is voor 95% zeker ontstaan vanuit de sex op 6 november.

    Gefeliciteerd!
     
    Afwachtertje vindt dit leuk.
  4. Afwachtertje

    Afwachtertje Actief lid

    26 nov 2020
    294
    215
    43
    Vrouw
    Dank jullie wel!!
    Ook voor het lezen en meedenken :)
     

Deel Deze Pagina