mogen we echt niet vrijen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bezigbijtje, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Vandaag heb ik een folikel meting gehad ivm gebruik clomid en de geplande IUI behandeling. Maar deze behandeling gaat niet door omdat er 3 grote eitjes of 4 ik twijfel even wat het ook alweer was:) De grotes waren 20mm, 14mm, 12mm/10mm.

Ze wilde geen IUI doen ivm de eerste keer IUI en omdat verder alles perfect is zoals het hoort, op het slijm na (bij de samenlevingstest bleken alle zaadjes dood in mijn slijm te liggen) durfde ze de gok niet te wagen omdat ze bang zijn dat er dan 3 eitjes springen en bevrucht raken. Oke...

Maar nu zei ze voor ikw eg ging ook nog dat we ook niet op de natuurlijke manier zwanger mogen raken (die kleine kans) dus geen gemeenschap zonder condoom. Maar nu hoor/lees ik hier op het forum onbegrip hierover... Kunnen jullie mij helpen?

Hoe groot is die kans dat er indd alle 3 de eitjes springen EN dat er een of meer zaadjes levend door het slijm komen EN dat er 3 bevruchtingen plaats vinden? Oftewel mogen we echt niet proberen???;):)

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Hier kan ik je geen antwoord opgeven.
    Ik kan je niet zeggen namelijk wat de kans is.

Dus het is echt aan jullie om te beslissen.
    Maar ze zeggen het niet voor niks en er is dus een kans op een drieling of zelfs een vierling.

Succes.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina