Positieve zwangerschapstest, maar alles is raar

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door epiphany, 20 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. epiphany

    epiphany Lid

    22 dec 2018
    49
    18
    8
    Vrouw
    Hi allemaal,

    Dit is mijn eerste berichtje op dit forum. Ik ben niet nieuw, want gebruik het forum regelmatig om dingen op te zoeken. Maar nu kom ik er niet uit met de zoekfunctie ;)

    Ik zal me even kort voorstellen: ik ben Epiphany en ben 32 jr. Vorig jaar maart ben ik bevallen van mijn eerste kindje. Daarvoor ben ik al een keer zwanger geweest, maar dat ging vrij snel mis waarbij een vermoeden was van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

    Nu willen we graag voor een tweede kindje gaan, maar ik geef nog borstvoeding. Dus mijn cyclus is nog niet helemaal ‘normaal’.

    Op CD19 had ik een positieve ovulatietest, maar FF zet mijn eisprong daadwerkelijk ook op die dag. Hier twijfel ik nu aan. Afgelopen dinsdag dook mijn temperatuur onder de coverline en had ik ook bloedverlies. Dit bloedverlies heeft 2 dagen geduurd, een beetje als een lichte menstruatie. Sinds gisteren is het meer spotting en kan ik het heel makkelijk af met een inlegkruisje.

    Het gekke is dat mijn temperatuur vanaf de dip meteen weer omhoog ging en nu 3 dagen later nog steeds hoog is. Ik besloot daarom vanochtend toch maar eens een test te doen want ik begon mezelf een beetje gek te maken. Nu bleek deze positief, maar niet echt een overtuigende streep voor 13 dpo (als dit dus klopt).

    Zouden jullie een mee willen kijken? Door de eerdere miskraam ben ik onzeker geworden, dit heeft ook een soortgelijk begin gehad qua bloedverlies.
    6780CDD5-76B1-4B80-8366-5A1423BE3B60.jpeg CFB8165D-E430-4C99-B979-84687644FAC4.jpeg
     
  2. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Kan die dip niet vd innesteling zijn? En je bent gewoon zwanger hoor. Ik vind het geen gek streepje voor 12 dpo.
     
  3. epiphany

    epiphany Lid

    22 dec 2018
    49
    18
    8
    Vrouw
    Bedankt voor je snelle reactie!
    Ja, dat het een innestelingdip zou kunnen zijn heb ik zeker aan gedacht. Ik zie alleen op de meeste andere kaartjes dat de dip dan niet onder de coverline komt.
     
    Mj89 vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je ei 1 dag later dan en dan nu 12 dpo.
    Een mooie innesteldip op 8/9 dpo.

    Gefeliciteerd!!
     
  5. epiphany

    epiphany Lid

    22 dec 2018
    49
    18
    8
    Vrouw
    Aaaah oke, durf het nog niet helemaal te beseffen. Allebei bedankt voor het meekijken! :)
     
  6. epiphany

    epiphany Lid

    22 dec 2018
    49
    18
    8
    Vrouw
    Nou, ik word er nog niet heel wijzer van helaas. De test lijkt zelfs wat minder duidelijk dan die van gisteren :(
    Nu weet ik dat hcg wat tijd nodig kan hebben om te verdubbelen, maar echt een goed gevoel geeft dit niet.
    Morgenochtend nog maar eens een testje wagen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Hcg verdubbelt elke 48 tot 72 uur. Ik zou idd even je test van morgen of overmorgen afwachten en die vergelijken met die van gister.
     
    epiphany vindt dit leuk.
  8. epiphany

    epiphany Lid

    22 dec 2018
    49
    18
    8
    Vrouw
    Nou, geen lijntje meer te bekennen vanmorgen. Wel nog een hoge temperatuur. Ik ga zostraks de verloskundige maar even bellen, ik denk niet dat ik nu een check hoef om te kijken of het een bbz is.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    wat balen zeg een biochemische zwschap :(

    Hopelijk breekt het snel door zodat jullie verder kunnen.
     
  10. epiphany

    epiphany Lid

    22 dec 2018
    49
    18
    8
    Vrouw
    Dank je wel voor je lieve berichtje.
    Ik hoop het ook. Net alweer wat meer bloedverlies, te veel voor het inlegkruisje dus dat lijkt de goede kant op te gaan.

    Zit nu dan 14 dpo, als ik niet dat bloedverlies had gehad had ik niet eerder getest en het niet eens geweten. Altijd een risico zo vroeg testen.
     
  11. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Wat jammer meid :(
    Hoe is het nu met je?
     
  12. epiphany

    epiphany Lid

    22 dec 2018
    49
    18
    8
    Vrouw
    Wat lief je berichtje! Ja heel jammer dat het deze ronde niet raak is..
    Maar eigenlijk voel ik me heel opgelucht na die negatieve test. Het voelde al niet goed met het bloedverlies en de dunne lijntjes op de test, ik was heel bang dat het een bbz zou zijn. Dat is het nu waarschijnlijk sowieso niet. Bloedverlies is sinds gisteren dus ook weer wat meer, dus het lijkt er op dat ik nu dan gewoon ongesteld ben geworden?
    De verloskundige gaf aan dat ik zaterdag nog een keer een testje moet doen en als die negatief is dan hoef ik geen echo oid. Dan gaan we gewoon weer door voor de volgende ronde
     
  13. epiphany

    epiphany Lid

    22 dec 2018
    49
    18
    8
    Vrouw
    Nou op het nippertje, voordat hij op slot gaat, heb ik nog een leuk en hoopvol nieuwtje te delen:

    Dit keer zonder bloedverlies en een lekkere knaller voor 10dpo (nog steeds vroeg, I know, maar dit voelt echt zo veel beter dan vorige maand :D)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MB91, KimK93, Dubbeltje82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Gefeliciteerd!! Hopelijk een mooi plakkertje:)
     
    epiphany vindt dit leuk.
  15. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
    epiphany vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina