Na 7 maanden er nog niet bovenop?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Klijntjuh, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Pff.. ik heb maar (weer) een afspraak met de huisarts..
    Ruim 7 maanden gelezen een ramp-bevalling gehad na een vreselijke zwangerschap.

Ik heb me de hele zwangerschap heel slecht gevoeld. Continue ook zwart zien en zelfs flauwvallen.
    Na mijn paar liter bloedverlief met de bevalling was dit natuurlijk erger. Met de bloedtransfusies is het wel weer wat beter.

Ik heb floradix gedroken de eerste tijd. Maar het is nooit meer weggegaan!
    Ik ben nogsteeds slap en zwart voor mijn ogen als ik opsta / omhoog kom van bukken bijv.

Mijn hele dag word er door beinvloed! Ik kan nieteens normaal mijn paard poetsen, of even snel opstaan om iets te pakken (spuugdoekje)
    Alles gaat op bejaardenthempp!

Daarnaast heb ik sinds de zwangerschap echt heel veel blauwe plekken op mijn benen.. ook zo raar.. :(

Bleeeeh..

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik zou even naar de huisarts gaan!!

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dat zou ik ook doen.
    Want na 7 maanden zou het toch wel een stuk beter moeten zijn.

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    slik je wel ijzertabletten? Ik heb ook al meer dan een halfjaar bloedarmoede...ook nog steeds niet over helaas maar slik nog wel ijzertabletten..zou idd ff naar de huisarts gaan..

5. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Na een vastzittende placenta met een fluxus van 2,5 liter heb ik ook 2 lange kuren met ijzertabletten moeten hebben en daar heb ik ook een verschrikkelijke lage bloeddruk aan over gehouden op zijn top 90/60. Bij de tweede bevalling had ik een bloedverlies van meer dan 4 liter maar daar was ik sneller bovenop. Waarom weet ik ook niet. Ik heb wel heel lang floradix standaard gebruikt. Wel is de bloeddruk na 6 jaar nog steeds zo laag.

6. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou je toch willen adviseren dit goed te laten onderzoeken, dus toch maar weer naar de huisarts...

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou ook naar de huisarts of gyn gaan, ik herrinner mij jou bevallingsverhaal nog, maar als ik het goed heb was het echt kantje boord dat je het gehaald hebt toch? Dan heb je zowizo wel een poosje nodig om aan te sterken, maar nu zou ik toch even een dokter raadplegen, misschien heb je nog wat extra medicatie nodig voor je bloed armoede of bloeddruk ofzo.

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

hier hetzelfde,
    alleen geen bevalling gehad met veel bloedverlies.
    in eerste instantie bleek het foliumzuur te kort te zijn.
    nadat het op peil was. bleef ik het houden.
    in het bloed niets te zien dus de HA houdt het op lage bloeddruk.
    heb er soms geen last van maar wel heel vaak.
    hier word er dus niets aan gedaan.
    hoop voor jou dat ze de oorzaak vinden

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Klinkt als een lage bloeddruk in combinatie met een ijzertekort. Ik heb zeker wel 6 maanden ferro moeten slikken na mijn bloedverlies...

Deel Deze Pagina