Alle wonderen zijn nog niet de wereld uit, Pearl, dus blijf hopen!!! Ik tempte vanochtend wel weer 37,2 trouwens.. Temp blijft weer hoog!!! Ik test nu steeds met kruidvat, 2v5. Ik heb nog een clearblue digi liggen. Wilde hem eigenlijk gebruiken als ik zeker wist dat ik zwanger zou zijn, zodat ik weet hoeveel weken ik ongeveer ben. Maar zal ik hem anders morgen gebruiken? Misschien is hij wel wat gevoeliger..
CB is veel minder gevoelig, dus waarschijnlijk geeft die ook negatief aan maar je zou het altijd kunnen proberen... Jemig is moet of piesen of kotsen, word er gek van
Dat kan indd ook, maar daar wacht ik liever mee totdat ik over mijn langste cyclus heen ben! Hoe voel jij je? Je hebt natuurlijk bijna je NOD! Voel je van alles??
Buiten moe, spugen , hoofdpijn en af en toe stijven en pijnlijke tepels... eigenlijk niet veel... Normaal heb ik buikkrampen enz...
Heeeel gezellig Lees net dat jij al 20 mnd bezig bent. Jemig wat lang. Hoop dat je nu zwanger bent. Je klachten zouden erop kunnen duiden. Spannend. Je nod is gelukkig snel Pearl amor Wat heb jij trouwens heftige werktijden. Killing lijkt me. Hoop dat je snel iets anders vindt en meer rust krijgt Ligatjuh. Jammer dat je ongi bent geworden. Op naar een goed begin van 2013 met een mooie positieve test Friesin. Jij nog geen positieve test. Das niet leuk. Ik blijf duimen. Zolang er geen bloed is moed houden. Spannend Ik zit op het oncomfortabele wachtbankje (strafbankje). Duurt ellendig lang altijd. 3 Jan is m'n nod. Ik werk trouwens niet. Ben helaas volledig afgekeurd 4 jr geleden. Baal er nog iedere dag van en mis m'n werk verschrikkelijk. . Leven is soms zo oneerlijk.
Jen, ja leven is soms zo oneerlijk. Balen als je graag werkt en je word volledig afgekeurd... Ja idd strafbankje, man oh man wat het ik een hekel aan dat ding. Heb ondertussen eelt billen Dus extra zachte kussentjes die ik mee neem.. Ja 20 maanden is al enige tijd, maar ja blijkbaar moet ik nog wel even wachten. Ik heb vandaag negatief getest, dus geloof niet dat ik nog positief test... Maar ja goed we zullen zien... Voel me heel deze cyclus al heel negatief en depressief, daar bedoel ik mee, ik zwoor dat ik geen goede eisprong zou hebben, ik geloofde er niet in en wat had ik een goede eisprong Ik ben hard opzoek, of ja aan het denken wat ik wil. Dit niet meer want deze werk tijden is niet grappig... Ik werk maar 24 voor de thuis zorg en nog krijgen ze mij zo rot ingepland... Ach op naar een goed 2013
Haha. Eelt billen. Ja dat snap ik na 20 x op dat stomme strafbankje. Wat balen dat je een negatieve test had zeg. maar geen bloed geeft moed hè. Ik duim voor je. Wel fijn dat je iig weet dat je een goede eisprong hebt gehad. En wat kan ons lijf ons in de maling nemen hè. Juist als je denkt er is geen ei dan is ie er wel. Pppfff Hoop dat je snel een leuke baan vind want hoe ze jou inplannen is echt bizar. Vraag me af wat ze zouden doen als je 40 uur zou werken. Dat hou je echt niet vol als ze zo inroosteren. Nu is het al erg heftig. Op naar een mooi 2013 met een mooie nieuwe baan en een positieve test
"Helaas" heb ik van de 20 maanden maar 11 keer op het wachtbankje gezeten, waarvan ik maar 2 keer "echt" op het wachtbankje zat Ik ren de hele morgen al naar de wc, gevoel dat ik begin te menstrueren, maar dit is niet zo... Bij ons kun je maar max 32 uur krijgen, ook dat vind ik jammer, mag niet meer dan 24 werken en mag best wat geld binnen komen Ach ja komt goed, i hope... Als je meer uren krijgt krijg je nog meer avonden...
Hallo dames.. Nou nog steeds geen ongie. Vanochtend weer 37,4 gemeten! Morgenochtend weer een testje er tegen aan gooien. Fijne avond dames
He Jennifer.Volledig afgekeurd? Wat balen zeg.. Hoe komt dit? Als het te persoonlijk is hoef je het niet te vertellen hoor. Oh pearl ik ga echt voor je duimen!!!!
Balen zeg. Zo heb je ook minder kansen. Hopen dat het nu raak is. Rode duivels blijf uit de buurt van Pearl amor!!! Ga iemand anders pesten Das minder. En als die extra uren in de avond vallen helemaal. Op naar een nieuwe baan in 2013 en natuurlijk die positieve test. Hoop dat je ie nog in 2012 krijgt