Preggo!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door AKOEKKOEK, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Jaaa! In de derde ronde hebben we een positieve tedt! Vanmiddag, niet eens met ochtendurine, getest omdat ik mezelf weer eens gek zat te maken. Naar mijn idee zou ik donderdag (niet) ongesteld moeten worden, dus dat "ik test gewoon dan is het uit m'n systeem". Toen kreeg ik dit!

    IMAG0462.jpg

    Is dit niet een beetje erg donker 4 dagen voor nod?
    Voor de zekerheid ook nog een CB gedaan. Die gaf 1-2 zwanger aan.

    Het "mooie" is, is dat mijn overleden schoonvader vandaag jarig zou zijn. Heb het vermoeden dat hij ons een cadeautje heeft gegeven!
     
  2. nic2910

    nic2910 Actief lid

    8 feb 2015
    486
    24
    18
    Wat een mooie gedachte en natuurlijk gefeliciteerd! Ik vind het een prima streepje voor hoe ver je voor je nod zit, beter zo'n streepje dan een licht streepje waar je je zorgen om blijft maken ;) geniet ervan meid!!
     
  3. Annemiek125

    Annemiek125 Niet meer actief

    Haha wel grappig, ik zag al aan de titel dat dit jouw topic was, typisch jouw taaltje, hihi (Goed bedoelt natuurlijk!) :) Nogmaals gefeliciteerd. Fijn zo snel, ben een beetje jaloers! Geniet ervan, en liever een donkerder streepje dan een lichte natuurlijk
     
  4. candle85

    candle85 Actief lid

    19 jun 2015
    484
    67
    28
    Gefeliciteerd, een hele mooie streep! Donderdag is ook mijn NOD en ik had vanmiddag dit streepje. Geniet ervan!
     
  5. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    nic2910, zo'n streepje had ik dus eerder verwacht. Dankjewel!

    babyloveyou, hahaha ik heb zelf al een herkenbare manier van schrijven op een forum. Grappig! Dankjewel! En nu jij oohook!

    manonns, dankjewel! Jij ook gefeliciteerd!
     
  6. wondertje2015

    wondertje2015 Fanatiek lid

    26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    gefeliciteerd :)
     

Deel Deze Pagina