pretecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Romaira, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    heb net een afspraak gemaakt om een pretecho te laten maken , nu wilde die vrouw me laten komen als ik al 20 weken was geweest dat wilde ik niet omdat ik vaak heb gehoord dat het ook met 18 weken kan , volgens haar kon dat wel maar dan moet ik wel een volle blaas hebben !
    komt jullie dit bekend voor ?
    als het mee zit kan dan toch ook al het geslacht bepaald worden ?

hoor zoveel rare verhalen om me heen van iedereen dat begin te twijfelen .

2. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Vanaf 16 weken al toch?

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hi,

Ben van de week geweest met 18 weken voor mn 4d pretecho... (zie album) en zonder volle blaas...
    Had daar nog net van te voren geplast... dus echt een lege blaas dus....

vind het raar dat ze dit tegen je zeggen, want zelfs met een gewone echo hoef je vanaf 12weken geen volle blaas meer te hebben (uitzonderingen daar gelaten)...

Bij babyview garanderen ze vanaf 18 weken dat ze t geslacht kunenn zien... anders mag je gratis terugkomen...
    dus dat zullen ze dus niet zomaar zeggen, want anders kost het hun geld.

En idd.... je kunt een pretecho zelfs al eerder laten doen.... vind het een beetje vreemd dat ze zoiets zeggen... maar goed...

Veel plezier,
    xxmona

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hi ramona

zal ik je dan eens wat zeggen ........... dit was bij babyview ! hahaha vreemd of niet .juist omdat hun een garantie geven wilde ik ook graag daar de echo laten doen , bij een ander is het wel iets goedkoper maar dan heb je lang niet altijd die garantie .

5. ramona0309

:confused:
    Nou zeg maar tegen dat mens dan dat ze eens de website van hun eigen bedrijf moet lezen!
    Welke vestiging?
    Ik ben in Barendrecht geweest... misschien moet ze daar eens naar toe bellen...!? :)

Verschilt ook wel per echoscopiste hoor, want deze keer wilde ze de baby niet opmeten, want dan werd het medisch in haar ogen, terwijl haar collega toen met mijn zoontje wel alles opmeten...
    (misschien durfde ze het niet omdat ik nu de 20 weken echo nog niet gehad heb... en dus nog niet zeke weet of alles goed zit.. dat kan ook)

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Maar heb je gewoon een 2d echo of een 3d echo?

Ik heb met 16 weken een extra 2d echo gehad en toen konden ze al zien wat het werd...dus met 18 weken kan t zeker weten (mits het goed ligt natuurlijk)

3d zou ik persoonlijk later doen..ik heb m volgende week met 26 weken.
    Dat werd mij ook aangeraden ivm het vet wat ze dan al hebben anders heb je een bottenkindje...!

Maar de een zegt dit...en de ander dat...het is toch verschillend hoor.

Veel plezier!

7. ramona0309

Ik had 4d en heb er echt mooie foto's aan overgehouden... (zie album) tja het is niet een compleet babytje, maar echt in de maak.... maar dat wist ik van te voren...
    Heb zowiezo een pakket genomen met 2x 4d echo....
    omdat ik dat mijn mijn zoontje ook had gedaan... ofja toen ben ik twee keer los gegaan.. en daarom nu gelijk zo'n pakket genomen....

Ben nu met week 18 geweest en ga nog een keer met week 27...
    Ben met mijn zoontje met week 25 geweest en met 32, maar de foto''s van week 25 waren veel mooier, omdat die van 32 "rimpelig" waren door de vruchtwater verplaatsing.....

Vind het ook wel leuk dat ik dalijk een "serie"heb en daardoor goed de ontwikkelng van een kind kan zien.... nl met
    18,25,27 en 32 weken...!

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    raar, ik heb bij 16 weken een afspraak bij babyview en ze gaf nog aan dat ze idd pas vanaf 18 weken ene agrantie geven. waarschijnlijk is het met 16 weken al wel te zien, maar dat ' risico' is voor ons. wij gaan naar babyview oosterwolde. zijn we de vorige keer ook geweest en was een van de mooiste ervarignen ooit!

9. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Waarom ga je twee weken voor je 20 weken screening? Je kan voor de geslachtsbepaling toch ook wel even wachten die twee weken. Ik zou voor een pretecho rond week 24 gaan, dan krijg je de mooiste plaatjes in 3D.

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik ga met 18 weken nu dus de 2D echo doen omdat ik dan met de 20 weken een extra bevestiging heb kqa geslacht en dan later met 25 weken ofzo wil ik de 4D echo laten doen , had ook begrepen dat het dan mooiere plaatjes gaf danmet 18 weken . Wil het nu graag laten doen omdat ik die 3 weken tot de 20 weken echo ( is nu 21 weken echo ) niet kan en wil wachten .

Wij gaan trouwens gewoon in Arnhem de echo laten maken . denk dat ik niet met volle blaas ga , we hoeven er pas om 1 uur te zijn weet je hoe lang ik dan niet naar de wc kan pfffff daar krijg je buikpijn van :D

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ik vind zelf de pretecho tussen 24 en 29 weken het mooist, babietje is dan wat dikker.

vind bij 18 weken ze (3/4D) een beetje eng, maar ja dat is mijn gevoel hoor.

2D echo's kan natuurlijk wel gewoon.

over die volle blaas, daar heb ik nog nooit wat over gehoord

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh ik zie dat ik je laatste tekst had moeten lezen hahaha

13. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

ik heb ook een pret echo laten maken maar dan met 28 weken dacht dat dit heel laat was maar kon mooi alles duidelijk zien en het was ook al aardig volgroeid nu zeggen heel veel mensen dat het al op mijn man lijkt hahaha

liefs mij

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.
    Elmo

Deel Deze Pagina