hallo nou heb es een keer prijs hoor , een tweetjes jacht!!! heeft iemand een idee wat dit is??? heeft iemand van julie dit ook van de postcodeloterij gehad ???
ja of een dagje varen voor twee personen. Misschien dat het spelletje je het gevoel kan geven dat je op een jacht zit haha maar wel leuk toch iets te winnen? nu op naar een miljoen!
ja idd de oma van mijn vriend had donderdag prijs met ik hou van holland 100.000 in de straat gevallen en ze heeft 2 loten . had ik t maar hahha
Hier helemaal niks nog nooit ook trouwens (echt helemaal NIKS) en doen al een aantal jaartjes mee.. hebben nu maar besloten om 1 lot (vd 2) weg te doen, mannetje wilde het helemaal opzeggen, maar dat durf ik dan weer niet haha
wij hebben ooit een bak ijs gekregen en een spaarlamp En dat voor 20 per maand... waarom zet ik het niet gewoon op een spaarrekening?
Wij hebben al geregeld wat gewonnen! 3 bakken ijs een hotel overnachting incl onbijt en 3 gangen menu bij van der valk. Ehmm 3x 5 euro En sta maar 1 jaar geschreven dus vind ik toch al heel wat
owja, die lamp inderdaad haha, maar volgens mij kreeg elke deelnemer die haha! mijn schoonouders hebben altijd zoveel geluk, die winnen iedere maand wel iets!
Oh die van jouw ook al , die van mij ook!! Echt ongelooflijk. Soms doe ik mee met de staatsloterij en sinds kort ook met de lotto, dus ik ben benieuwd. Mijn vriend wint bijna iedere maand wel iets met de staatsloterij, ik natuurlijk niet als ik dat zou doen hahaha.
Wij hebben ooit, een jaar of 2 geleden, een ijsprijs gewonnen; 2 bekers Ben en Jerry's ijs. Wel lekker hoor, maar ja een leuke geldprijs zou ook wel een keer leuk zijn. Misschien is het mijn verbeelding, maar in een dichtbevolkt gebied, zoals bijv. Zuid-Holland, Brabant vallen naar mijn idee vaker grote prijzen dan hier in het hoge Noorden. Omdat daar meer mensen wonen, dus meer postcodes, meer deelnemers.
ik doe al mee sinds begin van postcodeloterij... heb 1 keer 5 euro gewonnen, 2 filmkaartjes voor die mission film, en 1 bak ijs.. manlief speelde ook mee met 3 loten, maar die heb ik opgezegd.. dus nu nog 1 lot.. het idee dat ik nog goede doelen steun maakt dat ik mee blijf spelen.
je kunt je postcode om laten zetten en dan dezelfde postcode als hun nemen dan heb je ook altijd prijs