Primatour, maar nog nét geen 2 jaar? Kan dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Niki, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hoi meiden,

    Volgende week vertrekken we met familie voor 8 dagen naar Kreta. Nu moeten we eerst een eindje met een taxibusje naar het vliegveld en aangezien mijn jongste zoon (24/06/2009) nogal al vaak moet spugen als we met de auto op pad gaan. Wil ik hem iets geven zodat hij niet voordat we uberhaupt vertrokken zijn al zijn eigen heeft ondergekotst.... Nu heb ik wat zitten googlen en ben ik er achter gekomen dat Primatour wel heel erg goed moet helpen. Maar het mag pas vanaf de 2 jaar, dus dat scheelt een maand... zal ik dit dan toch geven, of misschien een halfje?
    Ik heb ook Travelin in huis van VSM (homeopatisch) maar dit heb ik nig nooit gebruikt, iemand hier ervaring mee, dit mag nl. al vanaf 1 jaar worden gegeven...
    Sowieso wat tips om met kleine kids te reizen (vliegen) zijn welkom de oudste wordt in sept. 5 jaar.

    Alvast bedankt!

    Gr's Niki
     
  2. Ik heb er geen ervaring mee, maar je kan eventueel ook van die reisbrandjes tegen reisziektes gebruiken.
     
  3. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik gebruik zelf graag travelin van VSM dat is homeopathisch en heeft geen (enorme) sufheid als bijwerking.
     
  4. Klevkin

    Klevkin Bekend lid

    26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Ik heb zelf een keer primatoer gebruikt, en ik ben als een blok in slaap gevallen (volwassen al) dus ik ben zelf wat huiverig om het mijn dochter te geven (die ook enorm wagenziek is) want ik kan me niet voorstellen wat het met zo'n kleintje doet.

    Maar goed, dat is hoe ik erop reageer, anderen reageren er misschien anders op. Maar je kan altijd de huisarts vragen om advies hierover. Die kan aangeven of het kwaad kan om het iets eerder te geven.

    Verder wil ik voor mijn dochter idd ook die sea-band bandjes gaan proberen. ik heb ze zelf ook en ze werken super voor mijn gevoel dus misschien bij mijn dochter ook.
     
  5. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik zou een halve proberen idd als ie zo erg ziek word.

    Meestal druppels van VSM heeft een tijdje nodig om in te werken. Dus ga je volgende week weg dan kan je een aantal dagen vantevoren al de druppels geven. ( bij mij heeft het echter nooit gewerkt helaas )

    Sea-bands werken bij mij wel heel goed. Heb dat gebruikt tijdens mn zwangerschap als ik moest reizen. Maar ook toen ik last had van zwangerschapsmisselijkheid ;)
     
  6. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oja, alvast fijne vakantie!!!!
     
  7. aukie

    aukie Actief lid

    6 apr 2008
    343
    0
    0
    Ik heb primatoer gebruikt en ben er zeer te spreken over. Ook ik ben volgens mij 2 maanden voor hij 2 werd ermee begonnen en hij is nu 3 en alive and kicking.
    Ik heb toen niets homeopatisch gevonden, anders had ik daar overigens wel de voorkeur aan gegeven. Maar werkte dus prima.
     
  8. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Thanks voor de tips. heb zelf de huisarts maar even gebeld en ik mag het gewpon geven, maar dan wel 'n kwart. Verder heb ik ook die armbandjes, maar 1 keer omgedaan, maar ze hebben zo'n leuke kleurtjes dat ze meteen weer af waren. Hij is nog te klein om te begrijpen dat dat tegen het spugen is, maar ja, die bewaren we gewoon! Nou, ik vertrouw op de goede werking van de Primatour, ben in ieder geval weer wat geruster erop. En misschien helpt het ook wel tegen vliegziekte (mocht hij daar ook last van hebben...)
    Nou, het aftellen kan beginnen, nog een paar dagen wat inpakstress en dan kunnen we lekker gaan genieten!

    Gr's Niki
     
  9. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik word zelf ook, als volwassene, enorm slaperig van primatour, ik begin echt direct te duizelen. Nu kan dat zn voordelen hebben voor je kindje, maar bij travelin ( Tabletje, geen druppels ) ben ik helemaal helder en kan ik zelf ook gewoon auto rijden. Maar misschien heeft 't zn voordelen als hij slaperig word, maarja, hij kan er ook enorm vervelend van worden natuurlijk. Succes iig met reizen, ik ben ook altijd zo reisziek geweest, vreselijk!
     
  10. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Wij gebruike het vanaf anderhalf bij onze dochter na eerst al het andere te hebben geprobeerd, polsbandjes, homeopatische druppels-pillen, rubberenslip onder de auto. Bij langer dan 15 min de auto gaat het mis. Ze is nu 6 en we gebruiken het nogsteeds, een kwart
     
  11. Klijntjuh

    Klijntjuh Fanatiek lid

    28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Even overleggen met de huisarts?
    mijn jongste zusje kreeg het volgensmij ook heel vroeg..

    GROTE TIP! neem eigen-merk reistabletten!
    Primatour is ongelovelijk bitter en niet glad.. dus echt HEEL vies! het blijft hangen op je tong, en de smaak word je ook echt niet blij van en blijft super lang hangen!
    Eigen merk-of ander merk tabletten werken even goed, maar zo goed als smaakloos en heel glad!
     

Deel Deze Pagina