Dankje meiden. Ben zo zenuwachtig niet normaal! Heb m'n ei nog nie gevonden howw vervelend normaal heb ik hem dus echt tussen dag 13 en 16?! vriendlief heeft een verrassing voor me vanmiddag ben namelijk morgen jarig maar kan nie wachten haha hou jullie op de hoogte xx
ben bij de gyn geweest en via binnewaartse echo zag alles er netjes uit geen tekenen van endometriose te zien zo op het eerste gezicht. Over 4maanden weer terug komen bij de gyn als ik nog nie zwanger ben en veel last blijf houden van mn menstruatie dan krijg ik een mri scan om te kijken voor endo. Heb gelijk even grvaagd over ovutesten en mn gyn vind ze ontrouwbaar omdat ze idd soms geen piek geven terwijl je wel een eisprong hebt en dat we moeten klussen vanaf dag 10 tot 20 om de dag op meeste kansen! Over 3weken de uitslag van het uitstrijkje maar ben voor nu wel weer gerust gesteld en maar afwachten wat m'n volgende menstruatie doet (hoop wegblijven haha) en zonder pijn als die toch doorkomt. Heb als pijnstiller naproxen feminax voorgeschreven gekregen
ja en nee.. Voor nu wel maar het wil nog niet zeggen of ik geen emdometriose heb omdat je dat niet altijd op een echo kan zien! En even de uitslag van het uitstrijkje afwachten! Dus duim voor me me vriend heeft me meegenomen naar de stad ik mag lekker shoppen
Hallo dames, Ik zit ook al bij het andere forum over zwanger worden in 2013, maar mag ik hier ook mee kletsen? Ik ben al een paar maanden geleden gestopt met de pil, maar we zijn vanaf januari pas echt begonnen voor een kindje. Het wordt dan onze eerste en ik hoop natuurlijk dat het meteen de eerste ronde raak is!
Hey NMV ik zit hier ook gezellig mee te kletsen andere forum is best druk aan het worden hou het amper nog bij Maar gezellig dat je ook hier komt kletsen x
Had ik ook al last van, daar moet je bijna elk uur wel lezen, anders kun je het niet bijhouden... Wordt hier ook een lijst bijgehouden? (Heb nog niet alles gelezen...)
Ja, die regelt princessa meestal:-D Als je alles neerkrabbeld voegt ze je er straks vast wel bij...lukt niet vanaf mijn tablet...
Oke meid.. wat goed dat het er tot nu toe goed uitziet.. maar het blijft spannend en zal zeker voor je duimen! En oohh.. wat heerlijk.. lekker shoppen!! heb je wat leuks gekocht?
Wat gezellig!..Welkom! ik had daar ook al een kijkje genomen maar was idd te druk.. Wij zijn ook bezig met de eerste ronde vanaf januari.. zal mooi zijn als het in 1x raak is he hoop dat t lukt!
@knvs90 het is dus wel goed gegaan bij de gyn heeft het duimen voor je toch nog geholpen Het is inderdaad erg druk op het andere 2013 forum dat is ook de rede dat ik hier zit Ik vroeg me af of we nog een club gaan worden want op een gegeven moment moeten we hier denk ik ook elk uur bij lezen Hoe was jullie dag verder? Lekker gegeten? Hoop dat jullie allemaal snel zwanger worden hoe sneller hoe beter De fotoshoot was super leuk maar heb wel kou gevat
Klopt! Zondag samen met mijn man kijken of het al gelukt is! Tot dan volhouden om niet eerder die test te pakken...