Probiotica Orthica Start

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Hopsatee, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Hi!
    Heeft iemand ervaring met het nemen van Probiotica Start vanaf 6 weken voor de bevalling? Onze vorige zoontje had erg last van krampjes en daarbij was ik zelf ook veel ziek in de periode na de bevalling. Mij lijkt het dus wel een idee om daarmee te starten maar ik ben benieuwd naar ervaringen :)
     
  2. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Ik heb het gebruikt de eerste twee zwangerschappen, het kan geen kwaad om te doen. Is alleen zinvol als je vaginaal bevalt. Wilde er ook mee doorgaan na de bevalling maar op de bijsluiter stond dat het voor 6 weken niet aangeraden word zonder medische begeleiding. Dus heb toen na de bevalling niks gebruikt, mijn oudste had reflux dus kan niet zeggen of die er baat bij heeft gehad want die huilde überhaupt heel veel, zelfde geld voor de middelste die ook veel huilde maar dat waren geen krampjes. Althans die had ze wel maar dat is echt een ander huiltje. Heb het deze zwangerschap niet gebruikt maar ben wel na 2 weken begonnen met de probiotica van Vitals (0-4 jaar) voor mijn zoontje, deze probiotica mag wel meteen vanaf de geboorte gebruikt worden, ben er heel tevreden over. Na een week waren de krampjes echt heel veel minder.
     
  3. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Bedankt voor je reactie. Wellicht dat dat dan inderdaad zinvoller is!
     
  4. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    Yep ik heb ze gebruikt, en ben van plan om het dit keer weer te gaan doen! Goede ervaring mee dus, ik voelde me zelf ook fijner. :) zoontje heeft nooit last gehad van krampjes
     
  5. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Dank voor je reactie! Wanneer ben jij begonnen met het nemen en heb jij het wel door gebruikt ook in de eerste 6 weken?
     
  6. Ninge

    Ninge Bekend lid

    27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Ik heb het ook eventjes gebruikt, maar ik kreeg er zelf zo'n buikkramp van! Dus ik ben er snel weer mee gestopt. Het kwam echt daardoor want ik heb het nog een keer geprobeerd en toen kreeg ik het weer... :(
    Mijn zoontje kan er volgens mij wel goed tegen die heeft het een tijdje gekregen en had nergens last van. Toen ik het aan min dochtertje gaf van toen ongeveer 3 maanden werd haar buikje tonnetje rond en opgezet, dus ik heb het maar niet mee gegeven. Ik heb prikkelbare darmen en kan er dus blijkbaar helemaal niet tegen en mijn dochtertje misschien dus ook. Wel raar want het zou er juist eigenlijk bij moeten helpen.
    Ik zou het als ik jou was nemen, over het algemeen is het dus goed voor je! ;)
     
  7. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    Ben geloof ik met precies 34wk begonnen! En ook de eerste tijd gebruikt tot het potje op was (zelf, gaf Bv) :)
     
  8. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    AH kijk. Dat wilde ik eigenlijk ook doen ja! Thanks!
     
  9. Jozefien85

    Jozefien85 Niet meer actief

    Ik gebruik het en bij de vorige zwangerschap ook. Ook de eerste weken na bevalling en ben het na 3 maanden ofzo door afgekolfde melk gaan doen. Verlichte krampjes aanzienlijk
     
  10. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Kijk ook positief dus! Ik ga het denk ik ook zelf halen! Dank!
     
  11. Linda1984

    Linda1984 Actief lid

    27 mei 2014
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is jullie urine ook iets donkerder na inname van probiotica?
     

Deel Deze Pagina