Probleem vastlopen website

Discussie in 'Over deze site' gestart door Beheer, 27 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Omdat de 2 problemen door elkaar gaan lopen hebben we ze gesplitst. Mocht je iets opvallen betreffende het vastlopen van de website dan kan je dit in dit onderwerp plaatsen.

    Website loopt vast met als melding bijvoorbeeld "Pagina reageert niet".

    Wij hebben inmiddels op ons test toestel (Android) het probleem kunnen reproduceren. Op iPhones en iPads zijn er geen problemen.
     
  2. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    - loopt vast tijdens het typen.
    - loopt vast als je een nieuwe melding binnen krijgt.
    - loopt vast als je ergens op klikt
    - loopt soms ook vast tijdens het scrollen

    Ik krijg overal de melding "pagina reageer niet" bij.

    Heb al meerdere browsers geprobeerd, maar hij loopt overal vast
     
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier op mijn werk kan ik helemaal niet meer op ZP via de pc. Certificate bevat een fout? En iets met dat de site note secure is?

    Als het vastloopt slaat hij wel een concept op als het goed is, als je internet afsluit en weer opent kan je gewoon verder. Alleen liep net mijn hele telefoon vast maar dat is toeval denk ik ;)
     
  4. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Hier idem dito! Loopt supervaak vast. Dacht dat het aan mijn (nieuwe) telefoon lag..
     
  5. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Haha dat dacht ik ook
     
  6. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Zojuist deze melding gekregen:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. a2cmieux

    a2cmieux Niet meer actief

    Ja dat dacht ik ook. Wilde er al een Topic over openen.
     
  8. Manque

    Manque Niet meer actief

    Hier loopt de site ook regelmatig vast. Ik krijg geen melding, maar de laad-cirkel blijft draaien zonder stoppen. Dan moet ik de browser opnieuw opstarten. Ik gebruik Chrome op een iMac.
     
  9. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Hier ook hoor met het tikken vsn berichten reageert hij regelmatig opeens niet meer.
    Moet ik alle pagina's sluiten en opnieuw Zwangerschapspagina op. Heel irritant. Dacht dat het aan m'n mobiel lag...
     
  10. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Ja echt mateloos irritant!
    "Gelukkig" dat we er nu achter komen dat het aan de site ligt, voordat we straks onze tel een beste zwieper geven :roflmao:
     
    sydneys en Zara75 vinden dit leuk.
  11. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Heel vervelend elke keer als ik een langer bericht typ loopt hij vast en is heel mijn bericht weg:(
    Hoelang gaat dit nog duren heb er al zeker 2 weken last van ...
     
  12. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier ook al een paar weken steeds een vastloper!! Eigenlijk voornamelijk tijdens een bericht typen. Bij lange berichten of als ik halverwege mijn tekst nog wat wil toevoegen... echt super irritant en gebeurt vaak! Er staat dat de site vastloopt en of ik wil wachten of afsluiten :(

    Ik gebruik altijd mijn telefoon.. Android, Samsung internet..
     
  13. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.955
    8.765
    113

    Dit! Ik maar denken dat het aan mijn tablet en telefoon lag, beide niet echt nieuw. Kan ik die nog even houden en nog niet op zoek naar een nieuwe.

    Zo juist nog gehad dat het vast loopt, eigenlijk altijd als je iets wil veranderen of nog een spatie wil toevoegen... zoals nu weer. Als je dus iets niet meteen goed typt loopt hij gelijk vast, heel irritant.

    Zodra je de pagina opnieuw in je startbalk aan tikt laad hij wel je tekst.
     
  14. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hier loopt hij ook steeds vast. Heel irritant.
     
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.750
    113
    Hier precies zo. Vreselijk irritant. Gebruik normaal gesproken samsung internet, maar ook IE en Chrome geprobeerd maar dan loopt tie ook vast. Al zeker 2 weken.
     
  16. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.750
    113
    Grrr nu tijdens dit bericht ook weer. En dus geen concept dus kon weer opnieuw beginnen. Maar hier dus al weken. Gebruik mn mobiel met samsung internet maar ook met chrome en IE loopt hij vast.
     
  17. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hier bij mij ook via android toestel... al iets bekend wat het probleem is of wanneer het is opgelost?
     
  18. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Wij hebben helaas nog geen oplossing voor het probleem gevonden.
     
    BB83 vindt dit leuk.
  19. Mutsefruts88

    Mutsefruts88 Niet meer actief

    Als je ipv de website af te sluiten/ weg te klikken alleen je actieve apps sluit, hoef je niet steeds je tekst opnieuw te schrijven. Het enige is alleen dat zodra je op 'plaats reactie' drukt, moet je even opnieuw inloggen.
     
  20. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik sluit mijn browser en dan staat mijn concept er nog gewoon. Hoef dan alleen op plaatsen te drukken en opnieuw inloggen is niet nodig.

    Net ook weer trouwens, maar hoefde alleen maar op opnieuw laden te klikken en toen kon ik weer verder.
     

Deel Deze Pagina