Af en toe zie ik hier de meest prachtige foto's van baby's. Natuurlijk maken wij zelf de nodige exemplaren maar ik wil graag een paar hele mooie foto's laten maken van Yinthe en Jarissa. Wie weet een goede fotograaf die op redelijk (lees binnen een uur rijden) afstand van Drachten zit?
je hebt bij de v&d portraits place zitten en die zijn super goed! je moet alleen wel een goede protomonnee mee nemen
hihihi...ik heb een broer die fotograaf is...(zie album)..maar die woont in zuid-holland...beetje te ver denk ik zo...
Heb je geen lokale fotograaf? Ik dacht dat er toch wel veel fotografen deden aan portretfoto's. Ik zou gewoon eens een paar bellen en dan langsgaan om materiaal te bekijken. Elmo
@Elmo: daar zal het ook wel op neerkomen. Hoop alleen dat iemand hier een bepaalde fotograaf kan aanbevelen. Heb nl. niet zoveel zin om met (of zonder) baby een aantal fotograven af te sjouwen. Haha, liever wat hulp van het forum!
Een vriendin van mij heeft foto's van haar kinderen laten maken bij: Marloes Fotografie in Beilen. Even googlen en dan kan je de site bekijken. De foto's zijn echt prachtig geworden.
Dat ziet er erg leuk uit! Die ga ik in me favo zetten.. Bedankt, ook al was ik niet degene die er om vroeg
In Tolbert ( kwartiertje van Drachten ) zit Feringa, die heeft onze trouwfoto's ook gedaan, is erg goed. www.ikwilopdefoto.nl