Proffesionele doppler/doptone

Discussie in 'Babyfoons' gestart door Trotsemama31, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama31

    Trotsemama31 Niet meer actief

    Professionele doppler met uitstekende geluidskwaliteit, geschikt voor gebruik thuis.

    Deze doppler heeft een hele grote probe ten opzichte van andere dopplers, hierdoor zijn de harttonen veel makkelijker te vinden. Het volume is regelbaar.

    De doppler is van dezelfde hoge kwaliteit die artsen en verloskundigen ook gebruiken in de afgelopen 30 jaar. Met de doppler kun je de hartslagen van de ongeboren baby al waarnemen vanaf 10-12 weken zwangerschap. nu kun je thuis in een ontspannen situatie met je partner, vrienden en familie luisteren naar het hartje van je ongeboren baby.

    De doppler werkt met een oplaadbare batterij en een adapter! Je hoeft dus geen dure batterijen aan te schaffen. De doppler werkt ook op een gewone 9V batterij (blokbatterij) mocht je een keer zonder stroom zitten.


    Bij de doppler zit een opname kabel die je aan kunt sluiten op de computer, zo kun je de hartslag van je baby voor altijd vastleggen of doormailen naar vrienden en familie.

    In de verpakking is een duidelijke gebruiksaanwijzing bijgesloten (Engels). Tevens zit er een fles dopplergel van 250 ml bij

    Al onze dopplers hebben 1 jaar garantie, zit 1 jaar garantie bij. Ik heb de bon erbij

    Inbegrepen:

    handleiding(Engels)

    9V oplaadbare batterij

    adapter voor batterij

    draagkoord

    fles dopplergel
    opnamekabel

    Ik was de angelsound gewend en wil het daar ook graag bij houden, hij is 1 keer gebruikt. Vond het gewoon niet mijn ding.

    Ik heb er 65 voor betaald.
    De bon is erbij. Doet u een goed bod en u kunt hem ophalen.

    BF500D dopler.jpg
     

Deel Deze Pagina