Pseudomenstruatie/ miskraam / buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mokki, 3 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Dag lieve mensen,

    In januari missed abortion.
    15 maart in avond positieve ovulatietest.
    30 maart (pas) positieve zwangerschapstest (13/14 dpo). Vervolgens bruin en erna rood bloed gaan verliezen, flink wat bloed vooral bij toiletbezoek, maar anders dan anders. Normaal ben ik 7 dagen ongesteld, maar sinds gister is er amper bloed te bespeuren. Al met al 2 tot 2,5 dag bloedverlies.
    De kruidvattesten lopen op qua dikte van de streep.

    Herkent iemand dit verhaal? Ik zit nu te denken aan psuedo menstruatie, miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar kan niet meer dan afwachten. Wellicht helpen jullie verhalen intussen het een plek te geven.
     
  2. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Het kan ook gewoon een innestelingsbloeding zijn. Als de testen blijven oplopen en je geen verder bloed verliest zal dat het zijn :)
     
    Mokki vindt dit leuk.
  3. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Kan die zo laat nog komen?
     
  4. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Jep. Bij mij kwam hij pas bij week 6. Wel alleen maar bruin bloed.
     
  5. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Lopen de zwangerschapstesten op qua kleur ook? Of alleen in dikte? En ik zou als ik jou was een andere test uitproberen. De kuirdvattest geeft soms vals positieve .
     
  6. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
  7. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Welke test raad je aan?
     
  8. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Hoeveel tijd (dagen) zit er tussen de testen? Zelf vind ik de predictor het fijnst. Of die van die action.

    Ik duim voor je dst het een innestelingsbloeding is en het allemaal goed verloopt! Je zult even geduld moeten hebben om het zeker te weten.
     
  9. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    De onderste was maandag en de andere vandaag... ik heb de predictor ook de eerste keer gedaan. Ik wacht nog even af of ik nog bloed ga verliezen anders doe ik die het weekend! Dankjewel.
     

Deel Deze Pagina