puckababy piep hot summer te koop, 3/4 stuks

Discussie in 'Slapen' gestart door Ons Kleintje, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    Hallo, ik heb deze puckababys te koop, 3 stuks! Het is de zomereditie, dus iets dunner dan de normale. ik heb hiervoor gekozen omdat mijn kinderen bij aankoop in het ziekenhuis lagen, en daar is het altijd warm. Thuis deed ik ze aan over hun kleertjes of met een dekentje erover, en dan hebben ze het lekker warm.U kunt ze per stuk kopen, of per 2, wat u wilt. Ik neem aan dat het bod wat u doet, is voor 1 puckababy.en binnenkort heb ik er nog 1 (over een halve kilo). :)Ik heb er 4 aangeschaft, ivm mijn tweeling die toen in het ziekenhuis lag. Het is echt een wonderproduct, ze worden helemaal rustig en slapen er heerlijk in. Hiervoor sliepen ze bijna niet en kwamen slecht aan in gewicht.Inmiddels wegen ze alweer bijna 5,5 kilo en ben ik toe aan de mini, vandaar dat ik ze ga verkopen. Ze zijn nooit in de droger geweest, altijd netjes opgehangen aan de waslijn en op 30 graden gewassen.
     
  2. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    up, inmiddels zijn het er 4!
     
  3. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    is het tot 5 kg?
    en wat wil je ervoor hebben? heb je ook foto ervan?
     
  4. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    inmiddels al 1 verkocht
    dus nu nog 3

    ik heb geen foto, ze zijn gebruikt maar zien er nog prima uit. ze hadden er elk 2 en ik heb ze nu 1,5 maand geleden gekocht.
    het is de HOT SUMMER van puckababy en die is voor babys van 0-3 maanden oftewel tm 5,5 kilo. En dat klopt inderdaad. de grootste van de tweeling is nu 6 kilo en past hem niet meer mooi.
    ik vraag 15 euro per puckababy, ik heb ze gekocht voor 35 euro per stuk omdat dit de dunnere versie is. de andere puckababys kosten 45 euro.
     

Deel Deze Pagina