Puckababy

Discussie in 'Veilig slapen' gestart door Mss86, 11 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mss86

    Mss86 Fanatiek lid

    24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met de Puckababy slaapzak. Ik gebruik nu een Hema slaapzak 68-80 maar vind dat ze daar nog teveel mee kunnen draaien. Baby van 4 maanden kan nog gewoon makkelijk op de buik rollen, maar niet zo goed terug. Hoe is dat met de Puckababy the bag newborn? Valt deze wat smaller? En tot welke leeftijd paste jullie kindje erin? Echt maar tot 6 maanden of langer? En hoe valt de Puckababy the bag 100 cm? Vanaf welke leeftijd konden jullie deze gebruiken?
     
  2. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    929
    316
    63
    Vrouw
    Ik heb ze beide gehad. Ik vond het echt hele fijne slaapzakken en zou niets anders meer willen. Wat betreft het rollen, dat is niet afhankelijk van de slaapzak. Dat doen ze dan toch wel ongeacht welke ze aan hebben. De bag newborn kon hier aan tot en met 5 maanden. Vanaf toen in de gewone bag. De slaapzak valt trouwens wel smal inderdaad.
     
  3. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Ik heb voor deze baby the bag newborn en verder ervaring met de 4 season bag. Mijn zijn lag er vanaf 7 maanden in en mijn oudste van 3 past er ook nog in
     
  4. mc87

    mc87 Actief lid

    11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Wat rollen betreft; het is eerder gevaarlijk om iets te nemen waardoor ze minder goed kunnen rollen. Dan lukt terugrollen ook een stuk minder goed daardoor ze vast zitten in een onprettige houding.
    Rollen kun je ook met ze oefenen. Dan is het niet meer gevaarlijk.
     

Deel Deze Pagina