pukkeltjes

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mirre, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    ik geef borstvoeding , maar nu zit onze kleine man sinds anderhalve week in t gezicht onder de rode kleine puistjes ..soms met wit kopje erop.
    het cb heeft ze al gezien en zei dat t komt door mijn hormonen die hij binnenkrijgt via de voeding.

wie heeft hier ook ervaring mee en enig idee hoelang het zo zal blijven?

mirre

2. laika10

laika10 Actief lid

28 jul 2007
    213
    0
    0
    hilversum
    heb ik ook gehad bij Olaf. na ca 2 weken kwamen er overal rode bultjes, sommige met een wit kopje erop. Ik ben toen naar de huisarts gegaan en die adviseerde mij om tijdelijk bepaalde voedingsmiddelen te laten staan. dat waren eieren, zuivel, noten, en pinda´s. na een week werd het toen wat minder en na twee weken waren ze zo goed als weg. ben toen weer langzaam aan 1 voedingsstof gaan gebruiken en het is niet meer terug gekomen.

Dus wat het precies was, ik weet het niet maar het heeft bij olaf wel geholpen...

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hmm eieren, noten en pinda's eet ik al helemaal niet en qua zuivel alleen 1 glas melk per dag s morgens.... :rolleyes: zal het daar alleen dan door kunnen komen?

4. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Hmm voor zover ik weet is babyacne heel normaal, onafhankelijk van voeding. Gaat vanzelf weer over. Niets mee doen, niet extra wassen oid en zeker niet uitdrukken.

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Is inderdaad heel normaal,bij mij hebben al de 4 kinderen gehad.
    Heeft te maken met de zwangerschapshormonen die verdwijnen bij je kindje.

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Krijgt idd bijna elke baby na een paar weken en dat gaat ook weer vanzelf weg... niks bijzonders aan doen.

7. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Hier ook pukkeltjes rond die tijd.
    Is vanzelf weer overgegaan. Je hoeft je er iig geen zorgen over te maken hoor!

8. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    ook pukkeltjes gehad, geen gezicht, maar het gaat weer weg! (volgens mij heeft het niets met de bv te maken, want kindjes die kv krijgen hebben dit vaak ook)

Deel Deze Pagina