Puntjes in namen of merken.

Discussie in 'De lounge' gestart door AnnevandePol, 10 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik zie hier heel vaak dat er een . wordt gebruikt in n.amen of m.erken. Waarom wordt dat gedaan? Behalve dat het wat vervelender leest kan ik namelijk geen reden bedenken.

    Wie komt het even uitleggen? :D
     
  2. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Dan is het niet te vinden voor onze grote vriend Google :)
     
  3. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Je zou dan niet te vinden zijn op google, maar ik heb het eens getest en het maakt niet echt uit.
     
  4. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja nou! Ik vind het ook irritant. En dat het dan niet te vinden is in Google... Sja, met namen van kinderen snap ik het nog, maar ik zie mensen het ook doen in doodnormale w.oorden ;) En ik zie ook dat mensen het de ene keer wel en de andere keer niet doen ;)
     
  5. dochters

    dochters Fanatiek lid

    11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Nog beter is het dan om de naam van je kind nooit te noemen. Dan ben je nog veeeeeeeel anoniemer...
     
  6. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Mensen denken idd dat het dan niet te googelen zou zijn. Wat niet zo is, dus zou fijn zijn als iedereen dat even leest, want het leest idd nogal irritant :D
     
  7. Skyscrapper

    Skyscrapper Fanatiek lid

    11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Net als dat ze de namen van hun kinderen niet in het bericht noemen maar het wel voluit in hun banner staat.
    1 keer een zwangerschapsgerelateerd onderwerp googlen op afbeelding en kijk eens hoeveel (ZP) banners met naam je tegenkomt?
     
  8. MZS

    MZS Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ja ik snap het ook niet
    je wil anoniem blijven dus daarom zet je er puntjes tussen :(
    zet je naam van je kind dan gewoon niet op het net

    met sommige woorden is het volgens mij omdat zp niet alle woorden toelaat
    ik had laatst ook iets geschreven werd door zp een heel ander woord van gemaakt...
     
  9. Hopeforyou

    Hopeforyou Actief lid

    30 jul 2013
    491
    0
    16
    En als je dan wilt googlen, dan haal je toch heel makkelijk het puntje weg? Dus eigenlijk is het een beetje o.nzinnig ;)
     
  10. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dit inderdaad :D
     
  11. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee het is andersom bedoeld. Stel jouw kind heet Allinda. Iemand die jij kent, maar die niet weet dat jij hier op het forum zit, typt Allinda in op Google. Dan zou hij dus bijvoorbeeld topics te zien krijgen, waar jij 'Allinda' hebt getypt. Mensen denken dat 'All.inda' dan niet gevonden wordt, maar dat is dus wel zo. Google haalt de leestekens namelijk weg :p
     
  12. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en heel soms is het zo dat bepaalde woorden door het forum geblockt worden - of gecorrigeerd :p - door puntjes te gebruiken of spaties, herkend het forum die woorden dan niet automatisch...
     

Deel Deze Pagina