Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/32 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 18-02 Merel FM - 19-02 Weegbree bloedprikken (progesteron) - 22-02 Saar81 echo: is cyste weg? ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 wederom 2e iui in de planning. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 7 rondes menopur+pregnyl waarvan 4e iui's. Nu over op IVF: 19-01 gestart met de pil. - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 1e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat, 1 ronde Menopur, maar gestopt vanwege tussentijds bloedverlies - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Weegbree 25 februari - Mama3e 27 februari ♥ Zwanger: -Jolien -Myloon
Geen idee, het zou maar zo kunnen natuurlijk. Maar meestal, als een ei zo lang doorgroeit is de kwaliteit niet super... je weet het niet. een keertje klussen kan geen kwaad. hopelijk is ie weg de 22e! weer lang wachten dus! hier 2 of 3 dpo. het lange wachten is weer begonnen!!!
Mmm, ik ga toch liever niet voor zo'n misbaksel ei . 1 weekje wachten maar nu, dus valt heel erg mee! Maar wachten op je NOD duurt áltijd te lang, ja!
Meiden, net bruin bloed verlies.., met een heel inieminie klein helderrood stipje ik het midden.. Nu niks meer.. Wat kan dit zijn? Als het goed is is mijn ei 3/4 dagen geleden geweest..
nee dat is het beste. maar juist met vage cyclussen en als je denkt dat het niet wat wordt... dan is het raak! ik duim voor je meis! met je dochter zoiets niet gehad?
Zo meiden, ik kom ook weer even buurten. Ik moest me gisteren na het bezoek aan de gyn meteen weer focussen op werk, maar op het werk weten ze niks van mijn situatie. Dus me groot gehouden, al kon ik me niet echt concentreren. Ik ben de ronde nu gestopt, omdat mijn baarmoederslijmvlies is afgebroken. En we kunnen natuurlijk gokken dat dat zich weer opbouwt, maar de cyclus is nu al zo raar, dat ik het ook weinig kans geef. Ik zat op cd 14 en nog maar een ei van 12 mm. Dus ook niet echt de moeite waard. Ik vind het prima om nu 10 dagen aan de Provera te zitten en dan weer met een hele schone lei te beginnen. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon weer pech had. Ik heb nu ook met mn man afgesproken: vanaf nu hebben we geen pech meer!! En als het steeds slecht gaat en we pech hebben, dan kan het toch alleen maar beter gaan? Kortom: ik hou hoop. En ondanks deze verschrikkelijke MMM tot nu toe kan ik wel genieten van de dingen waar ik veel plezier in heb. Mn man komt vanavond eindelijk weer thuis, kan ik hem weer fijn knuffelen en gewoon lekker bij hem zijn, dat waardeer je dan ook zo erg als hij vaak weg is. Merel, wat vervelend dat je ei nog steeds niet gegroeid is. Maar ik ben het met Saar eens....je kunt beter een ei hebben op een later cyclusdag dan nu overstimluatie riskeren. Natuurlijk is het nog maar afwachten of je volgende week een groter ei hebt, maar op dit manier kun je wel goed controleren welke dosering voor jou werkt en welke niet. Guus, hhmmm, wat vreemd, bruinverlies. Zolang het bruin is en niet doorzet is er niks aan de hand denk ik dan. Wat het kan zijn: misschien innesteling inderdaad?? Mijn bloedverlies is inmiddels afgenomen, gelukkig. Het is er nog wel, maar niet zoveel als gisteren. Toen de gyn het echo apparaat er weer uit haalde, was het hele condoom wat er omheen zat helemaal rood en ook niet een beetje. Maar gelukkig nu dus wat minder.
Yvet, vind dat je echt een super goede instelling hebt! knap dat je zo positief kunt blijven! En er komt inderdaad vast een mooie kans voor jullie, dat moet gewoon!!!
Yvetje; you go girl!! En ik hoop dat straks alles schoon is daarbinnen en dat je gewoon elke maand een mooi ei hebt of nog beter, volgende maand zwanger bent!! Houd moed meis, jouw tijd komt ook nog wel!! Dikke knuff
Yvet, je doet het hartstikke goed! Heel moedig hoe je erin staat. Dat ei, dat komt! Guus, nou, dan hopen we maar op een innesteling! 4 dagen na eisprong zou wel kunnen, geloof ik? Maar ja, je kunt er nog weinig van zeggen... Ik duim!
mmmm ik heb nu dus ook bruin/geel achtig slijm/afscheiding?? Wat dat nu weer is. 3dpo lijkt me vroeg voor een innesteling toch...! misschien zijn het restjes nog van de fertiloscopie die loskomen door beweging in de baarmoeder/eierstok ofzo? vreemd zeg!
Volgens mij kán het wel, Weegbree, maar het zou inderdaad net zo goed nog een restje van wat anders zou zijn. Net als bij Guus kun je er echt niks zinnigs van zeggen, helaas... Het blijft wachten. Maar het zou toch wat zijn als Guus en Weegbree allebei nu zwanger zijn...
@Guus en Weegbree...ik duim voor beide een innesteling!! @Yvettje..je hebt gelijk wat betreft overstimulatie...ik mag volgens mij ook nog wel 3 weken doorspuiten.. Vind het knap van je posi instelling hoor met al je pech en vage cyclussen..moed houden het gaat goed komen...
Weegbree, het kan idd nog van je onderzoek zijn hoor, ze hebben toch daar binnen lopen rommelen. Tja...of een vroege innesteling ? Maar dat is pas vanaf 5dpo ongeveer. Yvetje, wat ik alleen niet begrijp dat je als je cyclus moest afbreken omdat je op cd 14 een ei groei had van 12mm ? Ik heb meestal een lange cyclus met puregon. Ik had nu mijn ei pas op cd 26 + iui Op cd 24 moest ik pregnl spuiten. Myloon, Gaat alles nog goed met je ? Had je trouwens al voor je nod symptomen dat je wel eens weer zwanger kan zijn ? Inmiddels kan ik wel weer heel goed met Dr. M door 1 deur gelukkig. Ik heb afgelopen woensdag mijn 2e iui gehad door verpleegkundige C. Mijn 1e iui heeft verpleegkundige M. gedaan, maar helaas toch ongi geworden. Dr M. heeft dus nog geen iui's bij mij gedaan alleen maar fm. Maar ik begrijp van jou dat je inmiddels wel een keer Dr K heb ontmoet ? Tjee, ik voel met net Peter R de Vries met al die afkortingen hahaha. All, afgelopen woensdag mijn 2e iui gehad. Wat deed die eendenbek weer pijn zeg ...De inseminatie zelf was gelukkig weer te doen en heb eigenlijk daar weinig van gevoeld. Manlief zijn zaad was 14 miljoen na het bewerken, en was dus voor 87% super goed beweegbaar. Top score dus ! Nu nog de weg naar het eitje vinden pfff. Nog 12 dagen te gaan voor nod.................
Mama3e; ja vervelend altijd die wachtdagen he,alsof je maanden moet wachten!! En ik doe met je mee hoor, ik wacht ook,.
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Pipsqueak/32 jaar/1e kindje - Flower77/35 jaar/2e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 18-02 Merel FM - 19-02 Weegbree bloedprikken (progesteron) - 22-02 Saar81 echo: is cyste weg? ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 wederom 2e iui in de planning. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Pipsqueak: 2 rondes clomid, 7 rondes menopur+pregnyl waarvan 4e iui's. Nu over op IVF: 19-01 gestart met de pil. - Flower77, 6 rondes Ovulatie Inductie gehad, mogelijk IVF starten? - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 1e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat, 1 ronde Menopur, maar gestopt vanwege tussentijds bloedverlies - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Weegbree 25 februari - Mama3e 27 februari - Guusje27 26 februari ♥ Zwanger: -Jolien -Myloon