Puregon of andere hormonen spuiten

Discussie in 'MMM clubs' gestart door VioletRose, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    kan me voorstellen dat je wel een rotdag had en onzeker bent. Je hebt natuurlijk zo'n vreselijke tijd achter de rug met alles!!
    En hier hoef je denk ik inderdaad niet onzeker over te zijn! hopelijk heb je over 1,5 week een mooi stipje in je buik met knipperend hartje! vast!!!
    had jij twee eitjes? miss zijn het er twee!!

2. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had inderdaad 2 eitjes.

2 zullen er ontzettend welkom zijn hoor, maar praktisch gezien is 1 het beste.
    Wij wonen in een appartement op de 3de etage ;) zonder lift

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    oeiii hihi!
    nog geen verhuisplannen?!

4. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marral, welkom! Het kan inderdaad even duren voordat je de juiste dosering hebt. Ik ben nu 3 rondes spuiten verder en het is me nog niet gelukt (1e ronde te voorzichtig met ophogen, 2e ronde begonnen terwijl er nog follikel zat, dus cyste geworden en 3e ronde afgebroken door bloedverlies tussendoor). Maar zelfs ik heb nog veel hoop. Heel veel succes!

Weegbree, wat fijn dat je eisprong in ieder geval goed is geweest. En nu maar hopen dat de zaadcelletjes hun weg konden vinden. Spannend hoor.

Myloon, wat super dat de test nu overduidelijk is! Genieten meid!

Ik ben inderdaad nog steeds bezig met Provera, t/m zondag. Dus ik verwacht dat ik ergens volgende week ongesteld wordt en dan cd3 moet ik weer heen om te kijken of alles schoon is en dan mag ik ook weer starten met spuiten. Ik kan niet wachten! Maar ben ook als de dood dat het weer niet gaat lukken. Er is steeds wel iets. Ik heb trouwens nog steeds bruinverlies. Sinds vrijdag niet meer rood, maar dus bruin. Maar goed dat we niet door zijn gegaan met spuiten, want ik zou dan nu op cd 20 zitten en door het bruinverlies is de kans erg klein dat de zaadcellen blijven plakken.

5. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Ben net gebeld! Vrijdagochtend spuitinstructies! Lekker snel al! Ze zijn alleen in het ziekenhuis vergeten een tasje mee te geven met de prikpen, een oefen ampul en info (met oa een website die ik moet bekijken). Ik moet dus van te voren een beetje geoefend hebben met die pen en zo. Niet mezelf prikken hoor, maar dat ik vast weet hoe het in elkaar zit. Dus in mijn pauze maar ff ophalen.

Myloon: Wat super dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! En dan is het dus heel spannend of het er 1 is of dat het er 2 zijn!
    Wanneer heb je een echo?

Weegbree: Ik blijf duimen meis!

Yvetje: Pff, wat een pech heb jij zeg! Maar heb jij dan ook nog geen enkele eisprong gehad?
    Dat vind ik eigenlijk nog het meest vervelend, dat je telkens denkt een kans te krijgen maar dat er dan weer iets is waardoor er toch geen kans komt! Maar goed, hopelijk voor ons beide snel een kans!!
    Ik moet trouwens t/m maandag provera! Alleen ik moet op dag 2 beginnen met spuiten...

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    idd yvet, op naar een mooie kans!! ik gun het je echt!
    en marral jij ook, *lang genoeg gewacht!*

7. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marral, inderdaad lekker snel! Als je van te voren nog niet geoefend hebt, is dat niet zo erg hoor. Ik kreeg eerst spuitinstructie en daarna kon ik nog even oefenen voordat het in het echie ging. Ik neem aan dat je Puregon hebt?? Het is echt een eitje hoor, zo gewend.

Tja, de mmm is bij mij nog niet zo'n succes. Ik heb in 18 maanden nu 2 keer een eisprong gehad. 1 keer in de vakantie uit mezelf (ga ik vanuit, want ik werd zomaar ongesteld) en later 1 keer bij Clomid 75. Toen was het ei al 40 mm maar de eisprong zelf was wel heel goed. Daarna alleen maar ellende gehad met cystes ed.
    Wij gaan dan ongeveer gelijk op met cyclus Marral! Ik ben benieuwd in hoeverre ik nog ongesteld wordt, aangezien ik nu al dik een week 'leegloop'. We gaan het meemaken!

8. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik zie nu pas mijn woordspeling: is echt een eitje! haha, laten we hopen dat dat het wel wordt uiteindelijke ;)

9. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    He meiden hoe is het hier allemaal.
    Kom zo af en toe eens wat mee lezen hier. Heb nog steeds niet echt goede moed gevonden. Ook deze ronde zit niet echt mee. Dachten vrijdag ineens een cyste te zien. Had ik nog nooit gehad. Maandag was deze weer weg. Ook zagen ze een restje zitten van of een cyste of eerdere eisprong. Alles gaat zo anders dan voorheen. Raartoch? Nu wil er niks door groeien en dat met 112,5 eh. Heb er alleen heeeeel veel van rond de 10 a 11 mm. Vrijdag toch weer een fm. Als er dan geen is gaan groeien ronde waars afbreken.

Myloon: jaaaa gefeliciteerd meid! Lees nu pas dat je zwanger bent. Weekdag het moeilijk is na een mk, maar probeer te genieten.

Welkom marral!

Yvette: poeh bij jou zit t ook niet mee hè.

Weegbree: spannend op t wachtbankje!

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hé Nino,
    wat vervelend meid! je hoort wel vaker dat de cyclus in de war is of raar doet na een mk...
    balen zeg!
    hopelijk komt er gauw weer een mooie kans. dikke knuffel meid! x

11. Marral

Marral Bekend lid

28 jul 2012
    629
    0
    0
    NULL
    Omg. Tilburg
    Yvetje: Hahaha ja is idd grappig! Laat het voor ons beide maar een eitje zijn dan he hahaha
    Maar pff, dat is echt balen hoor! Je gaat er toch eigenlijk een beetje vanuit dat je in de mmm iig een eisprong (en dus kansen) hebt. Maar ja, helaas gaat het niet bij iedereen zo makkelijk!
    Ik dacht eerst nog toen ik hoorde dat ik pcos heb: ach, slik ik een pilletje en dan is het goed! Maar ja, helaas werkt het niet bij iedereen zo ;)
    Ik ga idd puregon spuiten (gelukkig!) Het oefenen met de ampul is denk ik meer zodat het hun in het ziekenhuis niet al te veel tijd kost. Zodat je al voorbereid bent voor je daar heen gaat.

12. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi meiden

net weer even bijgelezen, wat is er weer lekker veel geschreven :)!

Marral, ik heb me zelf nog maar net in dit gezellige groepje aangemeld, maar toch van harte welkom! Hebben jullie samen in een clomid topic geschreven? Succes met het spuiten, hopelijk heb je daar meer succes mee en krijg je snel een mooi ei.

Myloon super dat je test weer donkerder is! Voel je je nu ook anders dan bij je vorige zwangerschap?

Weegbree super dat je een goede eisprong hebt gehad! Wordt nu dan spannend van het weekend. Hoeveel dagen na ei zit je nu?

Ego wij hebben besloten dat ik alleen naar de ivf voorlichting ga en dus niet mijn vriend ga bezoeken. We willen niet nog 2 maanden extra wachten op behandeling voor 1 weekendje weg, dat halen we samen later wel in ;). Dus hopelijk kunnen we eind maart begin april beginnen!

13. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Weegbree,
    Voor de toekomst zijn er zeker verhuisplannen, mochten het er twee zijn, dan zullen we ons huis misschien iets sneller te koop zetten.

@Yvetje555,
    Spannend hoor een nieuwe ronde! Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer positief te zijn. Het moet toch een keer lukken?

@Marral,
    Wat fijn dat je nu ook mag beginnen met spuiten.
    Zelf hoefde ik niet te oefenen van te voren, maar ik had het redelijk snel goed. Tegelijk heb ik pregnyl geoefend maar dat vond ik iets ingewikkelder, de eerste keer dat ik deze mocht gebruiken heb ik hem dan ook samen met een verpleegkundige klaar gemaakt.

Ik heb woensdag 6 maart mijn eerste echo.
    Vind dat best spannend!

@Nino,
    Wat balen zeg dat het nog niet zo gaat zoals je dat wil.
    En een ronde afbreken, dat wil je liever ook niet.
    Ik ga knetterhard voor je duimen dat er vrijdag 1 (of 2) eitje(s) groeit!

Dank je voor de felicitatie, sinds ik een dikke test vanmorgen heb gehad kan ik iets positiever zijn (zo dik had ik de vorige keer niet).
    Maar idd. na een miskraam blijft dat heel moeilijk.
    Laten we maar het beste hopen.

@boboke,
    Ik snap best dat je niet zo lang wilt wachten en dus maar alleen gaat! Goed dat je die stap gaat zetten!
    Kun je niet alsnog daarna naar je vriend gaan?

Ik voel me zeker anders dan de vorige keer.
    Toen had ik veel last van een weeig gevoel in mijn buik... dit heb ik nu alleen een paar dagen voor mijn nod gehad.
    Ik ben nu veel moeier, kan denk ik uren slapen, zo nu en dan een misselijk gevoel en gevoelige borsten, maar ook weer anders dan de vorige keer. Maar ik mag denk ik niet klagen.

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi ladies,

Net mijn eerste spuit Gonal F gezet, ben benieuwd of deze wel doorgroeid!

Nino; klinkt als mijn verhaal! Eerst bij mij ook iedere maand een Eisprong, nu al maanden cystes, veel eitjes die niet doorgroeien, menstruatie die niet op gang komt etc.. Irritant he!! Nu deze maand voor t eerst Gonal F, ben benieuwd!

15. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Marral..succes met spuiten!

@Weegbree.spannend zaterdag testen..ben benieuwd!

@all morgen fm...slecht gevoel denk dat t weer niks is. Morgen al cd 19 pfff.slopend dit meiden!

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Merel duimduimduimduimduim

17. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja succes vandaag Merel!

18. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merel, hoe is het gegaan?

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben ook erg benieuwd!
    saar hoe laat mag jij morgen?
    duim ook voor jou!!

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Merel; hoe was je fm meting?

Weegbree; wanneer mag je testen? Voel je al iets?

Hier; dochtertje is vandaag geopereerd, neusamandelen eruit en buisjes gekregen. Was een heftige vermoeiende dag.. Alles is gelukkig goed gegaan alleen dochtertje is erg van slag. Ze ligt op bed en slaapt nog niet, ik duik er ook in, ben gesloopt!

Deel Deze Pagina