puzzelspeelkleed

Discussie in 'De lounge' gestart door talia, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    grr ben al een tijdje opzoek naar een speelkleed dat bestaat uit puzzelstukjes van schuimrubber maar nergens te vinden ook niet op ineternet i vind ze gewoon niet.
    vindt ze zo mooi en nu Elyesa zijn park weggeborgen wordt vondt ik dat een leuke vervanger.
    iemand enig idee waar ik ze roch nog zou kunnen vinden?
     
  2. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Oh wij hadden ze een paar jaar terug idd, maar toen zag je ze overal in de speelgoedwinkels. Nu helemaal niks meer? als je trouwens nu a la minute op marktplaats intypt vloerpuzzel dan zie je hem bij iemand te koop. 4e van boven hihi maar zal vast nog meer op MP te vinden zijn dan
     
  3. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    of toets in bij zoeken op mp--->
    grote vloerpuzzel letters.
    zie je er eentje in draagtas nog.
     
  4. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    thx meid heel erg bedankt ik ga onmiddelijk zoeken.
    nee in de speelgoedwinkels echt helemaal niks, echt jammer want vind ze echt mooi.
     
  5. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh ja , op FOAM puzzel vind je er ook een aantal :)
     
  6. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    je bedoeld van die foam puzzels ga maar eens kijken bij de blokker daar heb ik ze vandaan geloof iets van 10 euro voor 10 stukken. heb ze ongeveer een maandje of 2 geleden gekocht daar.
     
  7. misschien een tip... in het kdv waar ik werkte hadden we die ook... Kindjes haalden de stukjes eruit, aten ze op, deden ze kwijt, er kroop heel veel vuil tussen...

    Daarom heb ik gekozen voor tegels die je normaal onder een zwembad legt. Ze zijn 60cmx60cm en gewoon donkerblauw. Ze zijn even zacht, maar Liene kan er geen stukje uit halen en er kruipt ook geen vuil in al die kieren.

    Gewoon bij winkels waar ze opblaaszwembaden verkopen. Ik zal eens googlen.
     
  8. Milla

    Milla Niet meer actief

    In Meijel bij coolen - Pluijm (of zoiets) is een boekwinkel/speelgoedwinkel/ en huishoudelijke zaak ineen.
    Ik heb er een maandje geleden nog een gekocht voor mijn dochter om wat meer grip op een gladde vloer te krijgen, werkt uitstekend!
    Die van ons is trouwens puzzel, speelmat en hinkelbaan ineen.
    Meijel ligt in Noord-Limburg, ruim gezegd tussen Eindhoven en Venlo in.
    Je kunt me er altijd over pb-en.
    Wat vuil betreft, gewoon iedere dag even met doekje afdoen en het blijft lekker schoon, in deze zitten dan ook geen kieren. Bovendien spelen er bij ons maar 2 kindjes op. Opeten lukt overigens ook niet, het is te stug om er wat vanaf te bijten, ik denk dat dat een ander soort mat is geweeest op het kdv.

    Succes!
     
  9. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Als je ze echt nergens vind, ze worden ook verkocht op m'n werk. Kan ze dan mss opsturen. Want west-vlaanderen is wss wel een heel eind rijden hé voor jou.
     
  10. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    wel na even zoeken vandaag en een hoop rondrijden hebben we ze kunnen bestellen in de colruyt bij ons ze zijn heel stevig en goed dik. waren 26 stuks van 32x32 voor 29.99€ vond het wel meevallen.
    thx meiden van mij mag hier een slotje op.
     

Deel Deze Pagina