Pyjama's

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Mythique, 2 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.784
    3.911
    113
    Haha, dit precies! Ik heb zoon 2 net in een oude Hema pyjama gehesen en inderdaad, mouwen omvouwen, broekspijpen net over de knieën :roflmao::roflmao:.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Die koop ik altijd bij next direct. Supermooie pyjama's en hele goede kwaliteit.
    Meestal koop ik een 3package

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.248
    23.352
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hema, Primark en Ali. En dan verschillende soorten. Heb lange mouwen en broek, korte mouwen en broek en nachthemden.

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.904
    5.226
    113
    Home
    Hema
    H&M
    Kruidvat

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh, ik geloof dat mijn kinderen erg uit de toom vallen maar die dragen in de zomer echt geen pyjama. Zoon slaapt sowieso altijd alleen in een onderbroek (ook in de winter), want dat vindt hij fijn. En dochter slaapt in de winter in een nachthemd (diverse merken, net wat ik tegenkom) en in de zomer in haar ondergoed. Momenteel heeft ze twee nachthemden van de Hema en die bevallen eigenlijk wel goed.

6. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    De Lidl pyjama's, die komen eens in de zoveel tijd weer voorbij in de folder. Zowel korte zomer versie als de lange versie en ze blijven van kleur mooi in de was en ze blijven recht. EN ze mogen in de droger, dus perfect :D

7. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Action, Lidl en Hema. Blijft allemaal prima na het wassen en in de droger. Daarbij maakt het mij ook erg weinig uit mocht het wel wat minder worden.

8. Janna

Janna Fanatiek lid

O, ik koop wel gewoon pyjama's van de zeeman, hema e.d. Geef toe dat het niet een heel goede pasvorm heeft, maar is dat belangrijk dan voor een pyjama? Pyjama's die in mijn ervaring wel goed blijven, zijn de pyjama's van okaïdi (www.okaïdi.be). Daarvan koop ik wel de velourse pyjama's voor in de winter, omdat ik die echt fijner vind dan badstoffen en flanellen pyjama's, maar voor zomerpyjama's vind ik ze te prijzig.

Edit: ik heb trouwens nooit last van krimpende pyjama's. Het zal dus misschien wel ietsje krimpen, maar niet heel veel, want dan was het me wel opgevallen.

9. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.501
    4.343
    113
    Vrouw
    Waar ze in de aanbieding zijn. Heb nog nooit meer dan een tientje uitgegeven aan een pyama. Net 3 korte pyjama’s bij de Aldi (K3) en Lidl (moeder/dochter).
    Verder Hema, zeeman, kruidvat.

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier wibra omdat die op maat gaan ipv duo maten en zn dikke wasbare luier billen hier goed in passen.

11. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Die van Hema en H&M gaan hier nu al voor de tweede ronde mee en blijven prima.

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.204
    10.814
    113
    Yep, ook mijn favoriet! Die zien er nog steeds prima uit tegen de tijd dat ze te klein zijn, en de verhoudingen kloppen gewoon. Zeeman is ook fijn, verwast wat meer, vooral de bedrukte stofjes zeg maar. Bij wibra is dat nog wat erger. Primark valt net als hun hemden, bijna meer breedte dan lengte, en gaat snel achteruit in de was.

Kinderen slapen trouwens net zo vaak in een t shirt of in de zomer alleen hun onderbroek. Maar een stuk of wat pyjama's horen er wel bij en worden intensief gebruikt.

13. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Dit! Dirk van der Broek verkoopt ze ook voor 5 euro.
    In de winter deze met lange pijpen/mouwen.

sweetL vindt dit leuk.
  14. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Oh, haal ze trouwens ook regelmatig (voor de oudste dan) bij de Action, van Cars en paw patrol enz...:D

15. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.147
    12.145
    113
    Dit! Al heb ik er één van Vingino in de uitverkoop gekocht en die blijft supermooi, zit heel mooi en is heel zacht.

sweetL vindt dit leuk.
  16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Hier slapen ze ook meestal in onderbroek, zomer en winter. Ze hebben wel pyjama’s, voor twee keer per jaar ontbijten op school ed. :roflmao: Ik koop dus ook geen dure pyjama’s, want ze dragen ze toch amper. En ik koop tegenwoordig voornamelijk pyjama’s met kort mouwen en pijpen, die willen ze nog wel eens wat vaker aantrekken. Meestal Zeeman en Wibra, soms Hema, H&M en AH.

17. Marchella

Marchella Niet meer actief

Overal en nergens.
    Ga er geen goud geld voor betalen in ieder geval.
    Ook slapen ze met regelmaat in t-shirts/longshirts die te klein geworden zijn maar waar ze nog niet definitief afscheid van willen /kunnen nemen.

18. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.031
    3.850
    113
    Vrouw
    Thuis
    Next direct.

In het verleden ook hema en kruidvat gehad, maar die zijn echt wel minder mooi geworden nadat de oudste ze gedragen had. Next direct blijft mooi en kan ik zo doorschuiven naar de volgende.

19. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Die van Lidl vind ik erg fijn. En anders soms Hema.
    Geen last van krimp. Ik was katoen altijd eerst koud om krimpen te voorkomen.

20. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    Regelmatig Prenatal. Af en toe action. Pas geleden een k3 shortama gekocht bij de Aldi voor de oudste. En de oudste 2 hebben allebei een flow in the darm pyjama van de Lidl.

Deel Deze Pagina