Quinny Zapp Zeegroen supercompleet!

Discussie in 'Buggy's' gestart door Kabouter Klus, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Omdat wij over willen naar een Zapp Xtra mag deze weg!

    Mooie frisse kleur die je niet veel meer ziet, inclusief zonnekap, draagtas, regenhoes, verlenger voor je bagagedrager op de fiets en een speciale Zapp-buggydrager voor op de fiets (en alles cshroefjes etc. erbij geleverd).

    De buggy is gebruikt maar verkeert in prima staat en kan zeker nog een aantal jaartjes mee. Bekleding is ook nog steeds erg mooi en is makkelijk te verwijderen en te reinigen.

    Marktplaats.nl > QUINNY Zapp Supercompleet IZGS!!! - Kinderen en Baby's - Buggy's
     
  2. Pompeltje

    Pompeltje Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen waarom je allemaal verschillende namen gebruik bij je advertenties? En kan deze buggy ook in de ligstand?
     
  3. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat doe ik omdat ik sommige artikelen ook namens anderen aanbiedt, (die niet over internet beschikken) zo kan ik het een beetje uit elkaar houden ;).

    Deze quinny kan niet in ligstand, dat kan alleen de Quinny Zapp Xtra, vandaar dat we daarnaar op zoek gaan. Deze buggy heeft maar 1 stand zogezegd.
     
  4. Pompeltje

    Pompeltje Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    OKee :) Denk vraag het even met de namen ;) zag dat je ook kleding verkocht namelijk.

    Maar jammer dat die niet in de ligstand kan anders had ik hem zeker willen overnemen, maar moet er 1 hebben die ook plat kan zal maar zeggen.
     
  5. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat willen wij dus ook, met het ook op een komende vakantie; we zullen lange stukken wandelen en dan is het wel zo fijn als beebje comfortabel kan liggen ;)
     
  6. Pompeltje

    Pompeltje Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ;) weet ik nu dat ik ook naar de zapp xtra moet zoeken dus. Heeft hier nog niet zoveel haast, dus kan rustig aan zoeken ;)

    Succes met je zoektocht in ieder geval
     
  7. meryem81

    meryem81 Actief lid

    1 jun 2011
    207
    0
    0
    Hai zitten er ook adapters bij voor de maxicosi??
    Zo ja hoeveel vraag je ervoor???
     
  8. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Adapters zittern er ook bij, ja! Vraagprijs staat bij de advertentie op MP, effe op de link klikken...
     
  9. mvl

    mvl Fanatiek lid

    16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    doe je deze buggy alleen weg vanwege de ligstand? ik zoek namelijk een makkelijke buggy voor op de fiets mee te nemen, daar is deze, denk ik, wel geschikt voor, of heb je dat nooit uitgeprobeerd?

    hoe oud is deze buggy, alleen voor jouw kindje gebruikt de afgelopen maanden?
     
  10. mamavd

    mamavd Fanatiek lid

    10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    je kunt ook een los zitje kopen he van de quinny zapp xtra! is namelijk het zelfde onderstel.. 89 euro bij babydump:) heb ik ook gedaan
     
  11. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dit topic mag gesloten worden; na even nadenken hebben we inderdaad besloten om 'm zelf te houden en er een losse Zapp Xtra zitting bij te kopen ....:)
     

Deel Deze Pagina