Quinny zapp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door babydreame, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

    babydreame Actief lid

    9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Wij zijn van plan om de Quinny zapp te kopen, In het begin vond ik ze heel lelijk maar ik zie ze steets meer dus vroeg ik me af of jullie ze ook gekocht hebben en of ze fijn zijn in het gebruik.
     
  2. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik heb hem ook. ik vindt hem erg leuk. ik gebreuk hem nu voor al voor de maxi cosi. zo dat ik die niet altijd hpef te tillen. moet soms een stuk lopen en dan scheelt dat zekker. en hij is er klein
     
  3. Moe

    Moe Fanatiek lid

    22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    heerlijk in gebruik
    en klein
    ook makkelijk met afbreken want hij is in 3stappen
    ingeklapt!
    Toppie wagen
     
  4. babydreame

    babydreame Actief lid

    9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik ga er ook een halen.
     
  5. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Met de maxicosi erop vond ik hem heel handig. Het enige nadeel is dat er geen ligstand op zit voor wanneer je de buggy gebruikt. Daarnaast moet je er rekening mee houden dat je niet teveel mee kan nemen. Twee tasjes van de kruidvat en een luiertas zorgden er al voor dat hij achterover kantelde.
     
  6. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Super buggy!
     
  7. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Wij hebben 'm ook, nu nog voor de maxicosi inderdaad. Bevalt prima, maar idd wel jammer dat je niet veel mee kan nemen. Maargoed, als we boodschappen ofzo gaan doen gebruiken we 'm toch niet, dus op zich is dat voor ons geen probleem.
     
  8. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    enige nadeel is dat hij niet verstelbaar is, en kindjes van 9 maanden zakken nog gewoon onderuit, zit het gordeltje tot aan de oren :( Als ze ouder zijn is het een ideale wagen
     
  9. Nicci

    Nicci Lid

    18 jun 2006
    62
    0
    0
    Adviseur CWI
    Den Helder
    Hallo,
    ik heb hem ook. Ik vind hem ideaal voor korte uitstapjes en super om bijvoorbeeld in de bus te tillen. Hij is klein, licht en inklapbaar.

    Groetjes Nicole
     
  10. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Ik wou hem ook heel graag. Nadeel vond ik dat hij zoals boven al gezegt, niet in lig stand kan.

    Daarom gekozen voor de titaniumbaby breeze, sprekend de zapp maar wel met een verstelbaren rugleuning.
     

Deel Deze Pagina