*** Verkeerde topic aangeklikt... sorry... hoort bij spelletjes... *** Er zijn zoveel mensen lid van ZP... ben altijd wel benieuwd naar de persoon achter de nickname... Misschien leuk om eens een gooi te doen... Zet je zesde zintuig in of gebruik je Sherlock Holmes kwaliteiten... of je fantasie Het idee: Degene die dit berichtje leest, doet een gooi naar wat voor iemand ik ben aan de hand van mijn nickname en profiel... en zet dat in een berichtje hieronder. De derde persoon die dit topic leest, gaat dan aan de slag met de persoon die het tweede berichtje heeft geplaatst enzovoorts... - Voorbeeldje (klopt dus niet): - WenT staat voor William en Trudy - is een Schorpioen, geboren in 1978 - is moeder van een lief driftkikkertje - heeft een hekel aan tuinieren - en houd heel veel van snoepen (klopt toevallig wel ) *** Deelname op eigen risico *** maar we houden het wel gezellig natuurlijk ***
- Que staat voor: huh..watte? - Is een dame van rond de 30 denk ik - Is denk ik zwanger van haar eerste kindje - Houd van paarden - En ik denk dat ze ook van Spanje houd Rara, wie ben ik...
Consider staat voor zorgzaam iemand die zichzelf niet snel aan de kant laat zetten. Is denk ik achterin de 20 ( dus 27/28/29 ) Heeft een dochter ( Logisch zie onderschrift ) Houd van mensen en is dol op verre landen. Rara wie ben ik
Jeem gaat trouwen en is heel happy met haar toekomstige man. Ze woont in Den Haag en heeft het daar ook wel naar haar zin. Leeftijd: 22 RARA wie is Sjanienu?
Sjanienu, heet in het echt vast Janine, of Jannie ofzo. Is denk ik rond de 25.. Met zoon. Uhh verder? Houd vast van internetten. En van lezen. Ra ra ra...
Jeanine is de naam, 24 jaar, met zoon inderdaad. Houdt idd wel van internetten (zeker mijn berichtenaantal gezien). Houdt alleen niet van lezen.
haha.. neej ik heb niks bekeken voor de tijd (zou wat flauw zijn) Maar jah, als je lid bent van een forum MOET je bijna wel wat meer internetten, dan alleen je mail tjekken (leek me) Best moeilijk dit
Het is gelukkig niet meer zo erg als toen ik nog zwangerschapsverlof had. Toen zat ik echt uren per dag hier op het forum. Als je eenmaal een kleine hebt, heb je daar niet meer zoveel tijd voor.
Anno niem is heel graag op ZP Woont in het buitenland. Heeft een heel eigen smaak. Heet misschien wel An. Is ongeveer 28 jaar. Ra ra wie ben ik.
ik ga het ook proberen bosi333--> *denk met je achternaam bos heet *erg pittig soms op zwangerschapspagina *ergens rond de 30 jaar denk ik *en recht voor zijn raap is, dus als je wat wilt zeggen doe je het ook gewoon.... *zwanger is *en al een dochter van 3 heeft lastig dit rararara wie ben ik
Poeh...zal eens proberen -Wonders2's nickname staat voor de twee kinderen die ze heeft. -Ze is als moeder erg zorgzaam, dat zie ik aan de avatar van Dombo. Als er namelijk een Disneyfilm is die je moedergevoel bij je op kan roepen is het Dombo wel. -Denk daarom ook wel dat de scene waarin de moederolifant klein Dombootje wiegt heel gevoelig voor haar is. -Denk dat ze rond de 30 is. Midden 30 misschien?
Jee lastig maar ik doe ook een gooi Kat1981 -Heet Kathy of Katleen in real life -Is 28 jaar -sterrenbeeld leeuw en dus open, eerlijk en een groot hart -zeer creatief -en hoop op een heel mooi wonder (ik hoop met haar mee)
oke happymama79 even denken... ik denk dat je een gelukkige mama bent dat je in 1979 geboren bent dat je 1 zoontje hebt je houdt van auto's en muziek je bent nog niet zo lang op zwangerschapspagina rara wie ben ik?
Ellen291982 Volgens mij heet jij Ellen En ben jij geboren op 02-09-1982 Je hebt een dochter, Emma Je zit graag op zp. Vooral bij de spelletjes en de lounge. Verder weet ik niks.
Je hebt veel goed Ik heet Ellen ik heb een dochter Emma en ik zit heeeel graag op zp. Veel in de lounge en spelletjes, maar ook bij de juny junkies en baby en dreumes. ik ben alleen niet geboren op 2-09-1982 maar op 29-05-1982 (ellen1982 was al bezet vandaar 29 ervoor gezet)
Waardevol - ze wilt al lang een kindje wilt - ze zit helaas in het IUI traject - denk dat ze rond de 28 is - ze nu iets meer dan een jaar op zp zit - ze lijkt me een ontzettend lieve en zorgzame vrouw verder weet ik het zo ff niet!