raar gedrag tijdens voeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamariska, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamariska

    mamariska Lid

    17 aug 2007
    56
    0
    0
    rheden
    sinds een een week of 2 wil chayenne aan begin van de fles nogal raar gedrag tonen. ze gaat dan met haar hoofdje nee schudden, fles weg duwen en als de speen uit de mond is gaat ze huilen hoe verder de fles leeg gaat hoe minder dat ze dat doet. ze doet het niet altijd. is dit gewoon vervelend doen of zit er een betekenis achter
     
  2. spijkervrouwtje

    spijkervrouwtje Fanatiek lid

    28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    heeft ze misschien spruw? dan is het drinken nl vervelend voor ze.
     
  3. mamariska

    mamariska Lid

    17 aug 2007
    56
    0
    0
    rheden
    nee spruw heeft ze niet

    ik heb deze topic niet geopend voor de tweede keer
     
  4. sim

    sim Niet meer actief

    voor de tweede keer?

    misschien zit er dan net een klontje voor de speen, elijah wil dan ook wel eens zo doen, en dan probeer ik zelf even en vaak zit ie dan even verstopt, of misschien is het gaatje iets te klein..
     
  5. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Dit had mijn zoon ook ik ben toen overgestapt op een andere speen op de fles :)
     
  6. mamariska

    mamariska Lid

    17 aug 2007
    56
    0
    0
    rheden
    ik ben ook bezig om verschillende spenen uit teproberen want ze doet zomaar 30 tot 45 minuten over 140 cc en als ze tegenstribbelt zelfs wel een uur
     
  7. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    denk dat ze dan zo'n honger heeft en het haar niet snel genoeg gaat. Als de fles leger is en haar buikje voller is ze meer tevreden.
    Wij hadden hetzelfde en zijn toen een andere speen met groter gaatje gaan gebruiken waardoor het sneller ging. Daar moest ze dan ook wel weer aan wennen, want het ging toen weer heel erg snel.
    Succes
     
  8. mamariska

    mamariska Lid

    17 aug 2007
    56
    0
    0
    rheden
    ik heb een andere speen gebruikt waardoor ze sneller drinkt en het ging redelijk goed en nu maar ff afwachten
     
  9. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik heb dat nu hier ze kokhalst al zodra ik met de fles aan kom lopen :confused: en scud ook keihard nee!
    maar als ze hem eenmaal wel pakt dan drinkt ze wel gewoon normaal
     
  10. sim

    sim Niet meer actief

    hoop dat dit de oplossing is, ws ging het inderdaad dan niet snel genoeg..
     
  11. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    onze meid doet dit als er een boertje dwars zit...
    ze schud met haar hoofd en word bewegelijker.
    als ik haar laat boeren pakt ze de fles weer aan, als ze em niet aanpakt zit het nog niet helemaal lekker.

    Misschien wat vaker boeren?
     
  12. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin doet zo al sinds hij 3 weken is en bij 1 op de 100x drinkt hij m zonder problemen leeg en de andere xren is t áltijd protesteren.. Men weet niet waardoor hij dit doet. Ik heb werkelijk alles geprobeert. We moeten t maar 'accepteren'.. Gelukkig geven we nu 1 fles minder wegens bijvoeden. Succes iig.
     
  13. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Yeps, heel herkenbaar. Elena doet dat ook, heb er ook een topic over zelfs. Het is van de week zelfs zo erg geweest dat ze maar 300 cc ofzo op 24 uur binnen heeft gekregen, en dat heb ik er ook echt in moeten gieten, gewoon elke keer weer aanbieden en zelfs dwingen, tja moest toch wat.
    IK ben van de week overgestapt op de Bfree fles en sinds ik die fles gebruik is het een stuk minder geworden en drinkt ze ook meer. Ik denk dat het gewoon aan de fles heeft gelegen. Het is echt zoeken naar de juiste fles en speen zeg, hoezo ff een flesje kopen?

    Succes ermee!
     

Deel Deze Pagina