Raar gevoel => Bang?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jody79, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik word ineens bang. Snap er niets van.
    Misschien kunnen jullie helpen.
    Zoals je onder mijn banner kunt zien doen we het even rustig aan. Ik zal jullie nu niet vermoeien met het hoe en waarom....
    Toch is er een redelijke kans dat ik zwanger kan zijn. Hartstikke leuk natuurlijk want dat willen we ook graag.
    Maar,.......

    .....ineens voel ik me zo raar. Een beetje mat, soms wat bang. Wat als het nu wel is gelukt. Fantastisch, maar we hadden toch even de plannen in de koelkast gezet?

    Ik weet zeker dat ik heeeeeel blij ben natuurlijk als het wel zo is, maar waarom voel ik me dan nu zo? Ik zit al 2 dagen te staren, steekjes in mijn buik, misselijk bij vlagen, veel plassen en gewoon een algeheel raar gevoel.... Voel ik me misschien anders omdat ik zwanger ben, omdat ons leven dan echt overhoop gaat, of is het wat anders?

    Hoop dat jullie me wat gerust kunnen stellen.

    Liefs Jody.
     
  2. sancho

    sancho Actief lid

    13 apr 2006
    391
    0
    0
    ppff meid, weet hier ook niet echt antwoord op.

    Wat ik logisch vind is dat je nu weer richting NOD gaat en je zegt het zou zo kunnen zijn dat je zwanger bent.< en dat je er misschien toch wel mee bezig bent en van binnen hoopt dat het toch zo is.

    Dan ga je denk toch automatisch op lichaam letten.

    Ik hoop als het welkom is dat het raak is voor je.

    Veel sterkte veel liefs sancho
     
  3. tascha

    tascha Fanatiek lid

    8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik denk dat het wel te begrijpen is.
    Je bent dan nu niet heel erg hard bezig om zwanger te worden, maar misschien onbewust wel en vraag je je nu gewoon af hoe het zou zijn als je zwanger bent en dat kan soms best beangstigend zijn. Toen mijn man en ik begonnen heb ik ook een periode gehad waarop ik mij afvroeg of we wel goed bezig waren. Wordt ik wel een goede moeder, gaan we het financieel allemaal wel aan kunnen. miscshien is het zoiets?
     
  4. lydia

    lydia Fanatiek lid

    30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Je hebt gewoon geen duidelijkheid en dat maakt je nu zo onzeker want al heb je het even in de koelkast gezet je hoopt het toch dat gevoel zet je niet zo maar uit....en mocht het wel zo zijn dan komt het allemaal wel goed en is het niet zo dan de volgende keer wel weer...dus het enige wat je kan doen is je NOD afwachten en wachten is gewoon niet leuk

    liefs Lydia
     
  5. Niet meer actief

    heb ook al deze klachten maar heb zaterdag getest en negatief....
    dus als je er nog niet op zit te wachten kon het, (net als bij mij), nog niet zwanger zijn.
    Alleen een verschil ik heb mijn plannen voor een kindje niet in de koelkast gezet.
    Maar hoe kan het mss wel zo zijn dan?
    Ben je nog niet weer begonnen met de pil? of ben je nog maar net weer begonnen met de pil?

    succes meid!

    Kus Swiggy ;)
     
  6. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Lieve meiden,

    Bedankt voor jullie lieve woorden.

    @ Tascha: je kan best wel eens gelijk hebben. Gingen de vragen bij jullie vanzelf weer weg of heb je dat nog steeds?

    @Lydia: tja die onduidelijkheid. dat is echt killing. Nog even wachten inderdaad.

    @ Swiggy: Nee, ik wil niet meer beginnen aan de pil. Ben zo blij dat ik er af ben!

    Ik moet wel zeggen dat het vandaag alweer wat beter gaat. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van hormonen?

    Liefs!
     

Deel Deze Pagina