hallo allemaal ik ga binnekort de babykamer inrichten samen met mijn mannetje, maar nou wil ik wel een bepaald thema er in hebben zoals bv nijntje..(dat liever niet vind ik weer zo'alledaags) stom misschien om te zeggen maar we komen er gewoon weg niet uit, wilde in het begin nijntje, maar op een of ander manier vind ik dat niet echt passen bij ons... misschien dat jullie een beetje ideetjes hebben en dat ik daar wat mee kan, nou meiden kom maar op..... alvast bedankt !
o jaaa super dat vin ik nou helemaal top dat ik daar dan weer niet zelf op kan komen he hahah hoe bedoel je fantasieloos maar hoe meer suggestie hoe beter en ik laat het ofcourse weten wat het geworden is
wij zijn nu ook bezig met een junglekamer voor ons zoontje die gaat verhuizen naar een andere kamer voor de beeb
Bij ons is de kamer voor de jongens het thema 'nacht'. De muren en het plafond zijn nachtblauw (een mooie, niet benauwende donkerblauwe tint) geverfd. Op de lange muur (waar de bedden tegen staan) is er een grote halve maan geverfd met verf die oplicht in het donker. Op het plafond zijn er lichtgevende sterretjes gekleefd in de vorm van een planeet met zo'n ring rond. Op de muren ook nog lichtgevende sterren. De vloer is bijpassend blauw linoleum. De kids vonden het prachtig en ze hoeven geen nachtlampje ( ) Voor prutske (baby op komst) heb ik in mijn kamer (heb maar 2 kamers) een hoek appart gedaan in het thema 'zeester' met als "band" zeesterretjes met een lachend gezichtje in het geel en de muur is geverfd in het lichtblauw. Rond de zeesterretjes (12 cm doorsnede) zijn schelpjes geverfd in allerlei vormen en kleuren. Is een enorm contrast met mijn muren die donkerrood geverfd zijn (moest 4 lagen verf gebruiken om dat rood te bedekken) en valt onmiddellijk op. Ben best trots op mijn kunstwerken (allemaal alleen uitgetekend en geverfd/geplakt)
Mijn man heeft zelf een beer getekend. Dit kan zowel voor een jongetje als een meisje. Foto staat in mijn album.
wow die beer vind ik helemaal top, ik heb zo soort gelijke beer ook gezien in een advertentie en ik dacht gelijk dat is super, en ik kan best wel tekenen maar dat met verf over trekken gaat er niet uitzien denk ik hahah en winnie de pooh, tja ik ben niet zo van de disney ( niet echt mee opgevoed) maar moet een lekkere stoere kamern worden maar ik heb al een hele leuke opties gezien, dat met dat donker blauwe is ook mooi alleen de pest is ik heb maar een slaapkamertje en daar zit dan net geen raam is dus dat is al heel erg donker van zichzelf maar goed het is wel een leuk idee en die nemo... hahah ja das ook gaaf heb die film nou wel gezien hahah en vind hem super en dat lekkere oranje van hem super! meiden wat heb ik gedaan NU KOM IK ER NOG NIET UIT hahaha
nou ik vind het erg leuk om 1 muur helemaal in camoeflage te behangen, de andere muren gewoon rustig... verder niet echt een thema maar je eb tvan een merk{weet even niet welk} ook spullen in camoeflage met oranje... misschien is dat een idee? de grotere babyzaken hebben dat merk mar kan er even niet opkomen.... uhmmm tja bij ikea heb je zo'n blad wat je boven het bedje kan hangen, dus idd een beetje een jungle kamer... aapjes van de ikea erbij...
Vissen spreken kinderen altijd wel heel aan. Dus als wij straks de babykamer in gaan richten, komt er zeker iets wat met vissen te maken heeft. Je hebt ook van die nepaquariums te koop, is ook wel grappig. Succes ermee. x Linda
Wij vinden Tigger erg leuk. Nu hebben we gister stickers gekocht waarmee je net kunt doen alsof hij met een bal speelt (op de muur of kast etc). Doe je het licht uit dan geeft het zelfs nog even licht. Gewoon te koop bij de bouwmarkt.
@ bianc wow wel super mooi die lijn....maar ook best wel prijzig.... maar ach ja het is maar een keer je 1e he en ik denk dat ik die ouwe van me wel zo ver krijg
hey, ja ik ben er ook helemaal weg van, voor een stoer ventje de combat serie en voor een lief meisje de patchwork serie! en als je iedere maand iets koopt valt het best mee joh! het is leuk en appart en ouders ff lief aankijken he haha
Wij hebben gekozen voor een frisse kamer hij word namelijk geboren in April dus als het dan lekker weer is word hij smorgens wakker in een mooie mint groene frisse baby kamer... ( kijk maar in mijn foto album daar staat een foto van de wieg en de kleur van de kamer )