raar gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door janine, 7 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi iedereen,
    ik heb een heel apart gevoel van binnen, het lijkt wel of er een soort spanning op mijn onderbuik staat.
    volgens de banner heb ik zaterdag mijn eisprong gehad en heb best wel veel geklusd voor die tijd.
    Kan die spanning van de eisprong komen.
    Ben sinds zondag ook best wel een beetje moe(misschien door het geweldige weer).
    Wie heeft dit ook wel eens gehad?


    groetjes janine
     
  2. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ik zou het echt niet weten, zou best kunnen kloppen dat het door de eisprong komt, maar zelf voel ik nooit iets hiervan.
    Veel suc6, groetjes Nancy
     
  3. Muis21

    Muis21 Lid

    7 nov 2005
    55
    0
    0
    hey , ik ben zelf ook al heel moe , gisteren had ik zelfs koorts van de vermoeidheid , heb ook spanning op me onder buik zelfs nu soms is het weg soms komt het terug , wat ik ook moet is vaker plassen , sommige dagen om half uur soms om het uur !!naast de pukkeltjes en alle andere dingen ...

    misselijk niet echt wel naar gevoel ...

    Maar vooral moe ...beetje duf enzo ....

    je hebt er niet aan maar moeheid kan geloof ik wel een teken zijn ..

    groetjes muis
     
  4. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi muis,
    ja plassen moet ik ook wel veel maar dat aparte gevoel in mijn buik dat vindt ik vreemd, herken het gevoel ook niet.Af en toe heb ik ook van die steken onder in.Vorige week dinsdag(1-11) had ik svonds geweldige steken in mijn linkerzij.Na een tijdje was het weer weg.Heb tussentijds ook wel buikpijn gehad.Kan er geen touw meer aan vast knopen.
    We wachten af de spanning zal vanzelf wel afzakken neem ik aan.

    groetjes janine
     
  5. Belle

    Belle Fanatiek lid

    7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Spanning op je onderbuik en een vermoeid gevoel? Dat zou best je ovulatie geweest kunnen zijn. Niet iedereen kan 'm voelen en hij voelt natuurlijk ook niet bij iedereen hetzelfde, maar wat je omschrijft lijkt op hoe ik mijn ovulatie voel: Een lichte druk onderin je buik, alsof je op het punt staat te gaan menstrueren. Ik ben zelf rondom mjin ovulatie ook altijd wat instabiel (sneller huilen bijvoorbeeld) en wat lamlendig (geen zin om dingen te doen). Maar zo voelt het bij mij, ik weet niet of het bij jou ook zo werkt.

    Cheers!

    Belle.
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dit herken ik helemaal....Wel handig zo'n forum Hihihi
     
  7. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi Belle, en de rest natuurlijk ook.

    ja wat jij omschrijft zo voel ik me ook Lamlendig, het juiste woord.
    Nu ik weet dat het bij een eisprong kan horen ben ik weer iets wijzer geworden.

    groetjes janine
     
  8. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    IK heb ook een aantal dagen een lichte druk op m'n onderbuik gehad.
    Waar het mee te maken had weet ik nu nog niet.

    Ben helaas weer ongi geworden dus bij mij waren het in ieder geval geen zwangerschapsverschijnselen.
    Maar elk lichaam is anders.

    Silly
     

Deel Deze Pagina