raar maar waar

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Savannah, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Savannah

Savannah Lid

10 aug 2008
    33
    0
    0
    Ik ben stom verbaasd, heel erg verbaasd.

In het kort mijn verhaal.

Ik heb mijn vriend begin juni leren kennen en we hebben voor het eerst seks gehad begin juli in de eerste instantie met condoom omdat we allebei de uitslag van de soa test nog niet wisten. Op 10 juli vreeen we voor het eerst zonder condoom en de rest van de dagen erna ook.

Ik slikte de pil (ik had eind mei mijn stopweek gehad en heb hem toen doorgeslikt tot 11 juli) ik werd heel licht ongesteld en had bijna of zelfs geen buikpijn (meestal na 2 strippen doorslikken bloed ik heel hevig) ik wijdde dit aan stress maar toch had ik het gevoel dat er iets niet klopte. Ik deed in mijn stopweek een test maar goed dat heeft erg weinig zin.

Op donderdag 24 juli had ik ineens blaas ontsteking, misselijk e.d. maar de volgende dag toen ik weer thuis was had ik nergens meer last van. Ik liet mijn urine nakijken op blaasontsteking en de doktersassistente kon geen sporen van een bacterie vinden. Ik moest naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en zij zou mijn urine nog op zwangerschap testen (had heel licht gevloeid)

Uit de bloedtest kwam dat ik zwanger ben en de doktersassistente zei dat er een heel licht streepje opstond dat ik zwanger ben.

Uiteraard ben ik vanaf deze week gaan testen en zelfs al ervoor en die geven ook duidelijk zwanger aan. Maar hoe the hell kan dit?

Denk je veilig te zijn krijg je dit.

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dat is een behoorlijke verrassing! Ben je wel blij met de zwangerschap? Zo ja, dan is dit het topic om je bij deze te feliciteren :)

Kijk rond op de site, er is veel info te vinden over vanálles.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Uhm, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Liefs, Hanneke!

4. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Liefs wolly :)

5. Savannah

Savannah Lid

10 aug 2008
    33
    0
    0
    Dank jullie wel.

Ik ben heel erg blij met de zwangerschap alleen is het de 24ste van juli uitgegaan met mijn vriend. Hier gaat een heel verhaal aan vooraf en zal ik nog wel een keer vertellen.

Hij wilt dat ik het weg laat halen maar ik krijg dat niet over mijn hart.

Hij laat ook helemaal niks van zich horen tot grote ergenis van mij (hij heeft al een dochtertje van 1 en daar gaat hij voor door het vuur).

Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat meneer is over 5 maanden aan komt kakken ja ik wil mijn (ons) kind erkennen. Zo werkt dat niet voor mij.

Maar ik ben wel heel erg blij.

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.494
    2.968
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

Groeten Nicole

7. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd en heel veel sterkte toch ook een beetje. Knap van je om er toch voor te gaan (als je begrijpt wat ik bedoel)!

Ik wens je een hele fijne zwangerschap met een mooie 'uitkomst'! ;)

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd. Volg je gevoel, en laat die "meneer"maar lekker in zijn sopje gaar koken.

9. Savannah

Savannah Lid

10 aug 2008
    33
    0
    0
    Ik vind dat wel heel erg moeilijk om mijn ex los te laten. Want tja hij is toch de vader.

Ik baal alleen wel heel erg dat ik mezelf iets TE heb laten gaan heb hem echt heel veel gesmst, gebeld en gemailt met als gevolg dat hij aangifte heeft gedaan van stalken (of zijn exvriendin die mij ook heel erg uitgedaagd heeft). Ik ben heel erg bang dat ik mijn kindje kwijt raak.

Maar ik ben hoe dan ook heel erg blij dat ik zwanger ben want ik was bang dat ik na mijn abortus op mijn 19e onvruchtbaar was geworden maar dat is gelukkig niet zo haha.

Deel Deze Pagina