Rabbit Hill camping

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door LadyKikker, 11 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.828
    1.677
    113
    Vrouw
    Iemand wel eens op deze camping gestaan?

    Wij zijn fan van Landal maar zitten altijd in een huisje.
    Willen nu wel eens de camping proberen...
     
  2. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Als je “Rabbit” in het zoekvenster tikt, dan krijg je tig hits.
     
  3. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Ik ben daar jaren geleden geweest. Het was erg leuk. goed toiletgebouw. Alleen de douches voor volwassenen gaan na een paar minuten uit. dan duurt het een paar minuten voor hij weer aangaat. Dus ik ging na het zwemmen daar altijd douchen. Dat was makkelijker.

    Wij hadden een zeer grote plek. En de animatie is echt leuk. Maar die verschilt niet met als je in een huisje zit.

    Wij hadden wel erg veel last van wespen dat jaar dat was echt niet leuk meer je kon niet buiten eten. en onze tent was te klein om binnen te eten. Dat was toen echt een nadeel.

    maar wij hebben een topvakantie gehad.
     
  4. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben hier jaren geleden gestaan toen we onze vouwwagen gingen testen. Wij stond op een plek vlakbij de speeltuin. Ideaal :) fijn park! Leuke speelruimte voor de kinderen binnen en lekker overzichtelijk voor de ouders daar. Later ook nog in een huisje gezeten.

    Ik ben sowieso fan van Landal. Wij hebben ook ooit in een familiebungalow op landal Warsberg gezeten, terwijl mijn ouders met de camper op de camping stonden. Dat was ook prima.
     
  5. juffie81

    juffie81 Bekend lid

    7 aug 2007
    631
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Wij zijn er 2 keer geweest maar vinden de camping van Landal Coldenhove veel leuker. Daar zijn ruimere plekken en is meer zon.
    Naar de camping van Landal Coldenhove gaan zo’n 3 a 4 keer per jaar.
     
  6. Peace

    Peace Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Zeker een aanrader! Met het probleem dat de douches uitgaan ben ik niet bekend. Wij zijn er vorig jaar nog geweest. Dit jaar gaan we naar Coldenhove. We zijn van beide fan :)
     
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wij vonden het erg leuk daar.
    Kinderen hebben het ook naar hun zin gehad en je loopt daar heel makkelijk het bos in.
    Ik vind het zeker een aanrader :)

    edit: wij zaten in een huisje.. met de camping geen ervaring sorry!
     
  8. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Wellicht dat ze de douches hebben aangepast. De kinderen konden in het kindergedeelte gewoon douchen. Maar in de hokjes ging hij na een paar minuten uit (in 2015) als ik mijn haar net in de crèmespoeling had ging de douche een tijd uit. En ik douche gemiddeld binnen 5 minuten dus het is niet dat ik te lang erover deed.
     
  9. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.828
    1.677
    113
    Vrouw
    Bedankt dames! Maar de plannen zijn gewijzigd.
    We hebben geboekt op camping Wildhoeve op de Veluwe..
     
  10. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.828
    1.677
    113
    Vrouw
    Ooh verschrikkelijk.. om chagerijnig van te worden
     
  11. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.801
    14.143
    113
    Eventueel als alternatief voor andere vakantiegangers/zoekers is De achterste hoef in Bladel ook goed te doen met kinderen.

    Let op er is wel een groot zwemmeertje wat erg in trek is, onze 3 jarige is daar absoluut niet mee te vertrouwen. Die peert m de eerste kans die ze krijgt (is nergens bang voor en gaat op avontuur achter andere kinderen aan of alleen) en is net een labrador waar t water betreft.
     

Deel Deze Pagina