rare borrelbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jesali, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jesali

    Jesali Lid

    10 okt 2005
    47
    0
    0
    Ik ben sinds juli 2005 gestopt met de pil. Mijn eerste menstruatie had ik na 28 dagen. Mijn tweede na 36 dagen. Nu hoop ik dat het raak is. Heb een beetje een rare buik. Een soort borrelbuik. Kan dit een voorteken zijn? Wanneer merk ik je "andere" eerste voortekenen van dat je zwanger bent? Nu al of pas als je eigenlijk ongesteld moet worden?
     
  2. Ik heb precies het zelfde!! Ben ook net zo ver als jij en heb ook last van Borrelbuiken. Helemaal onder in mijn buik. Voelt ook soms wat onrustig aan en heb het nooit eerder gevoeld. We hebben al een dochter van bijna 3 jaar en toen ik in die tijd stopte met de pil dacht ik dat het dan nog wel 6 tot 8 maanden zou duren voordat ik zwanger zou zijn. Niet dus!! Was direct zwanger, gestopt en gelijk raak. Ik heb het idee dat het weer het geval is. Ik heb er dus bij mijn eerste niet op gelet, maar ik vind het wel opvallen dat ik nu dit voel terwijl ik dit normaal nooit voel. Misschien willen we het wel te graag en gaan wij ons dingen verbeelden. Tja we zullen nog effies moeten afwachten voor we een test kunnen doen.
    ;)
     
  3. Jesali

    Jesali Lid

    10 okt 2005
    47
    0
    0
    Nou we moeten nog maar even afwachten. :rolleyes: Maar weet jij of iemand wanneer je de eerste zwangerschapstekenen kunt merken??
     

Deel Deze Pagina