Zwijndrecht is wel erg leuk! Ook daar heb je natuurlijk mindere stukken maar die zijn een stuk schaarser dan hier. Ik ben geboren in Ambacht.
Ga je dan je eigen woonplaats voorstellen? Zo grappig...de naam van Zilvervosje ken ik ook echt behoorlijk goed haha
Wat grappig 078mama. Zie dat jij en Zilvervosje ook van dezelfde leeftijd zijn... ik voel me een broekie hihi.
Geen idee eigenlijk. Ik ben 31! Ironie is wel dat het mijn oude buren zijn... Maar toen was er geen vuiltje aan de lucht hoor. Maar iedereen zal het met ons eens zijn dat dat echt rare mensen zijn! Voor mij lekker gek maar dan moet je ze wel goed kennen. (zelfs dan zijn ze raar haha)
Ik reageer even op de beginpost, ik heb hier bij de basisschool nog geen rokende moeders op het plein gezien. Rokende leraren wel. Ook een vreemd gezicht maar ja... Mijn vroegere leraar scheikunde die rookte zelfs tijdens het lesgeven in de klas, die man kon je uittekenen met een sigaret in de handen. Nou ik moet zeggen, het was zo'n onsmakelijk tafereel dat het absoluut geen aanstoot gaf om zelf te gaan roken.
Ja, zilvervosje ook. Ik wilde het eerst vragen maar toen bedacht ik me dat ik ook wel in jullie profiel kon kijken. (voordat je denkt dat ik een "rare" stalkende mama ben ) Ambacht is wel erg netjes ook he. Woonde vroeger in Land v Valk, rustig buurtje. Zilvervosje, nee hoor mijn man is nog een paar jaartjes ouder dan jullie. T was een grapje
Ambacht is vooral veel zwarte kousen! Vooral niet je auto op zondag wassen. Maar wel netjes en ik vond het er altijd erg fijn. Mijn zus woont in de Volgerlanden en dat is gewoon een gezellige kindvriendelijke wijk. Zeker de moeite waard!
Eehm, rekening houdende met de reistijd op je scooter (niet te snel want anders gaat je sigaretje uit natuurlijk).
078mama, vrienden van ons hebben er gewoond. Wat je zegt herken ik wel. Helaas zijn wij ivm inkomen toch gebonden aan de mindere wijken
Ik heb Zilvervosje even mijn eigen naam verzonden, mischien denkt ze nu wel: OOOOOO DAT ASO KIND VAN VROEGER!
Ik reageer ook op de beginpost. Vind de discussie wel erg vermakelijk om te lezen trouwens Roken vind ik niet kunnen bij schoolpleinen. Niet zozeer omdat ik mijn kind zou willen behoeden voor de aanblik van een rokende ouder, maar wel vanwege de stank. En ik vind het een beetje egocentrisch van een roker om alle wachtende ouders op het plein ook op te zadelen hiermee en te laten meegenieten in de nicotinedampen.