Sinds een week of 2 kan onze meid haar naam goed uitspreken, ben natuurlijk heel trots op haar. Alleen wordt ik nu een beetje horendol van haar , want ze roept constant waar ze ook is: Vera, Vera, Vera, Vera. Als je iets vraagt aan haar bijv: Waar is hondje of gaan we naar oma en opa dan krijgt je standaard als antwoord: Vera, Vera, Vera. Volgens mij vind ze dat ze een leuke naam heeft .
Jaaa dat heeft ze ook zeker! (Ik heet zelf ook Vera ) En wat super lief dat ze haar naam al zo goed kan uitspreken.
Haha hier nog een Vera , leuke naam inderdaad Eva kon met 13 maanden ook haar naam goed uitspreken (Eva en Vera zijn natuurlijk niet zo heel moeilijk, wel heel leuk als ze het al zo snel kunnen zeggen), dat verbasterde naar Eja en nu is het al een tijdje weer Eva. Wat wel grappig was: laatst riep mijn vriend mij vanuit de keuken: Veer!!! En Eva keihard: Veer! Veer!
Hahaha geweldig! En wat leuk dat je dochtertje Eva heet. Ik werd zelf vroeger áltijd Eva genoemd omdat mensen die namen door de war haalden (terwijl er helemaal nooit een Eva bij mij in de klas, familie of wat dan ook zat) haha. We hebben zelfs kaartjes waarop staat: Gefeliciteerd met jullie dochter, Eva. Wij wilden eventueel bij een meisje ook voor Eva gaan!
Mijn man noemt onze dochter voor de grap altijd bo-bo. Dus als ik haar aanwijs en vraag wie dat is, zegt ze bo-bo. Oeps
Hahaha, idd oeps ja. Wat onze meid ook doet (en dat hebben wij haar echt niet aangeleerd) is: Dan aait ze over mijn dikke buik en ik zeg dan altijd, lief baby aaien, goed zo, maar wat zegt zei TIET en dan begint ze te lachen. Hilarisch gewoon .
Zo hebben wij hier een hele tijd 'tieten' in de vijver gehad... Gelukkig zijn het inmiddels gewoon vissen
Haha tieten in de vijver Denk dat het nog wel even zal duren voordat Valerie haar naam kan uitspreken. Vriendinnetje van haar is een stukje ouder en die noemt haar lo-we-lie
hier ook 1 die haar eigen naam zegt en als ze zelf boos is wordt ze boos op der eigen en zegt ze nooooaaaa op eeb boze toon waar ik wel van sta te kijken is mijn schoonzusje heet jacqueline en ik dacht altijd dat noa haar lien of line zal noemen nee mevrouw zegt jacq!!
ze is duidelijk heel trots dat ze het kan zeggen haha! Snel wat anders leren dan gaat ze dat zeggen haha!
Hier ook de nodige verwarring hoor . Mijn beste vriendinnetje op de basisschool heette ook Eva, dat gaf ook verwarring. En nu mijn dochter zo heet dus ook. Maar goed, wij vinden Eva gewoon een erg mooie naam, dus toch ervoor gekozen. Voor mijn ouders is het wel heel lastig nu trouwens: Vera, Eva, Lisa en Ysa (hun hond). Die raken telkens de kluts kwijt
Hmmm, Samara heeft d'r eigen naam nog niet uitgevonden... Ze houdt het bij 'papa' en 'mama' en 'daai' (en wij zijn er nog steeds niet uit wat 'daai' betekent..)
de overbuurjongen van mijn ouders noemde vroeger iedereen die in het huis van ouders woonde (dus incl. mijn broertjes en zusje) Tess, naar de hond van mijn ouders. heel erg leuk! Stond hij als mijn moeder thuiskwam te zwaaien: `Tess!!!`