rare steken eierstok tijdens ongesteldheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ster, 1 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    ik ben nu een bijna een week ongesteld. Deze keer heb ik last van pijn in mijn eierstok? Pijn in dat gebied dus en helemaal hoog links. Hoort dit bij ongesteldheid, het rare is dat ik dit niet herken.
    Verder ben ik helaas niet zwanger, dus daar heeft het niet mee te maken volgens mij. Wel was ik een paar dagen later dan normaal ongesteld geworden.
    Wie heeft dit ook weleens?
    :(:
     
  2. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi ster,

    die steken kunnen heel heftig zijn. en errug pijnlijk. ja ik heb dit weleens af en toe elke maand hoop ik dat het die maand weer niet zo is. mijn ha vertelde mij dat hoe meer pijn hoe groter de kans dat je vruchtbaar bent! nou denk ik niet dat dit altijd zo is maar dat is mijn mening. wat het misschien ook kan zijn is pms, ik geloof dat je dan ook erg veel pijn hebt maar dan wel extreem geloof ik hoor, daar weet ik zelf niet veel van maar heb ik wel is gelezen.

    maargoed ik denk dat het niets ernstigs is hoor.

    gr saskia
     
  3. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Hoi Saskia,
    Fijn om te horen dat het ook iets positiefs kan betekenen! Ik merk dat ik toch wel onzeker ben wbt vruchtbaarheid en dit terwijl ik nog maar net officieel ben begonnen om te proberen zwanger te worden. Waarschijnlijk fixeer ik me op van alles en nog wat, het is ook zo spannend allemaal!!
    :D
     
  4. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi ster,

    ik had dit in het begin ook heel erg, ik heb toen ook een afspraak gemaakt bij de gyn om het te laten testen (ook mijn man) en toen bleek alles errug goed te zijn, en de bevestiging was er toen ook gelijk want we bleken toen zwanger....

    als je erg twijfelt zou ik dit ook doen enne dan gewoon zeggen dat je langer aan het proberen bent dan dat je daadwerkelijk bezig bent (ik heb toen gezegd dat wij een jaar bezig waren terwijl we 6 mnd bezig waren, heb niet helemaal gelogen want ik was echt al een jaar gestopt met de pil :) :) )dusss....

    succes

    gr saskia
     

Deel Deze Pagina