Rare telefoontjes

Discussie in 'De lounge' gestart door nicole26, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hou er rekening mee dat als je een nummer doorschakelt, jij zelf ook belkosten krijgt
     
  2. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zit trouwens te denken.....

    wat ook heel vaak gebeurd, krijg die mensen dagelijks in de winkel, dat iemand mobiel belt en zijn telefoon zonder toetsenblokkering in zijn broekzak heeft zitten en jou belt zonder dat hij/zij daar erg in heeft. ;) dan hoor je inderdaad achtergrond geluiden, maar niemand spreken. ;)
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Pak een fluitje en blaas er zo hard mogelijk op, en hou zelf je vingers in je oren.( als je weer word lastig gevallen).
    Ze kunnen nergens achter komen, als jij een ander nummer neemt.
    Succes.
     
  4. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ik heb het ook vaak gehad en ook zelfs midden in de nacht!Omdat we toen de telefoon aan moesten laten staan,omdat mijn tante slecht lag,schrokken we ons steeds rot!Bij Hi zeiden ze dus dat ze alleen wat konden doen als we 10x de tijdstippen en data op zouden schrijven en dat naar hun zouden mailen.Maar goed,daar heb je midden in de nacht ook geen zin in...
    Mijn man heeft een paar keer gegvd in de hoorn en zodra dat we dan nog gebeld werden,dan namen we wel op,maar legden we de telefoon weg,zonder uit te drukken.Laat ze dan maar betalen...Maar...het is echt zo vervelend!SUCCES!
     

Deel Deze Pagina